Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 13:02Vad roligt med lite nya tips! Tackar! Kanonmed den gamla tråden! Letade efter gamla trådar men gjorde nog fel! Tackitack!
Vad roligt med lite nya tips! Tackar! Kanonmed den gamla tråden! Letade efter gamla trådar men gjorde nog fel! Tackitack!
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 15:49Lyssnar också oftast på P1. Men jag vet inte om jag blir så bildad. Senast i morse lyssnade jag på något som jag tyckte var intressant, men nu kan jag inte ens komma ihåg vad. Å andra sidan kan jag en del om exempelvis Fredrik Henrik af Chapman från ett a
Lyssnar också oftast på P1. Men jag vet inte om jag blir så bildad. Senast i morse lyssnade jag på något som jag tyckte var intressant, men nu kan jag inte ens komma ihåg vad. Å andra sidan kan jag en del om exempelvis Fredrik Henrik af Chapman från ett a
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 17:05min lista varierar sig hela tiden. men denna kör jag på nu
http://open.spotify.com/user/fmrk/playlist/6EzFXEohCR51Bd3sBqJfip
min lista varierar sig hela tiden. men denna kör jag på nu
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 18:07Överlägset bästa springmusiken är svartmetall! Försök hänga på de dubbla baskaggarna när ni springer i motlut!
Testa nåt snabbt med Satyricon eller Watain så får ni snabbt upp tempot!
Överlägset bästa springmusiken är svartmetall! Försök hänga på de dubbla baskaggarna när ni springer i motlut!
Testa nåt snabbt med Satyricon eller Watain så får ni snabbt upp tempot!
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 18:12p3-dokumentär är BÄST! I söndags började dom med nya program också! (H:)
p3-dokumentär är BÄST! I söndags började dom med nya program också! (H:)
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 20:09Lina: Ja! Och det var på tiden, har lyssnat på alla jag känner mig intresserad av...
Lina: Ja! Och det var på tiden, har lyssnat på alla jag känner mig intresserad av...
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 09:13Jag använder programmet Mixmeister (som jag fick tips om här på FB i en liknande tråd tidigare) och gör spellistor för det tempo jag vill hålla på dagens pass. Blir som en växellåda 😀 Funkar bra som stöd för kadensen. Kör blandad musik med mycket gammal
Jag använder programmet Mixmeister (som jag fick tips om här på FB i en liknande tråd tidigare) och gör spellistor för det tempo jag vill hålla på dagens pass. Blir som en växellåda 😀 Funkar bra som stöd för kadensen. Kör blandad musik med mycket gammal
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 18:07När man lyssnar på "My life would suck without you" av Kelly Clarkson
kan man inte sluta springa
När man lyssnar på "My life would suck without you" av Kelly Clarkson
kan man inte sluta springa
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 10:38Min favorit är liveinspelningar. Själv gillar jag klassisk musik, helst piano, men det som verkligen motiverar är applåderna och jublet efter varje låt. Det är ingen dum inspiration på löprundan! 🙂
Min favorit är liveinspelningar. Själv gillar jag klassisk musik, helst piano, men det som verkligen motiverar är applåderna och jublet efter varje låt. Det är ingen dum inspiration på löprundan! 🙂
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 14:38Pink har nämnts. Dock fel Pink! 😉
Pink Floyd är det som gäller. Eller David Gilmour, gärna live.
Division Bell, Delicate Sound of Thunder (tokbra liveplatta), A Collection of Great Dance Songs.
David Gilmour - Live in Gdansk med extraplattorna är sjuk
Pink har nämnts. Dock fel Pink! 😉
Pink Floyd är det som gäller. Eller David Gilmour, gärna live.
Division Bell, Delicate Sound of Thunder (tokbra liveplatta), A Collection of Great Dance Songs.
David Gilmour - Live in Gdansk med extraplattorna är sjuk