Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSpringlåtar
You need to log in to create posts and topics.

Idag fann jag att P3 Pop handlade om trip-hop och dubstep, fick höra det under i alla fall en timme av passet! (H:)

Vad många bra uppslag!
Har lyssnat en hel del på p3 dokumentär, särskilt när jag går. När jag springer vill jag har pumpande musik i öronen, då springer jag som bäst!:)

Danko Jones är grymt bra springmusik och Filosofiska rummet är kanon på långpass. Hade en runners high en gång 20 talet kilometer ut på Ekerö då folisofiska rummet dök upp och det var fnittrigt värre. P1 generellt håller jag med om...

Kör just nu en hel

Du har visst blandat ihop Bob Dylan och Bob Marley - inte riktigt samma musik 😉

Ha!

Extra pinsamt för en som sjungit Marleylåtar som vaggvisor för sina barn... tackar...

(#)

Hej, ser att några har länkat till spotify spellistor -hur får ni ned dem i er mp3?

Underbart om det funkar!
Tack/Johanna 🙂

Det är väl för dem som använder mobilappen till Spotify Android och I-phone och så vidare.

Som jag har förstått det så ska inte spotifymusik kunna laddas ner till MP3-spelare pga rättighetsgnäll.

Den bästa låten genom tiderna: Sandstorm! Med Darude.. (originalversionen) finns ingen bättre, speciellt när man börjar bli lite trött 😉

man kan köpa låtarna direkt från spotify för de flesta album, annars är det illegal nedladdning som gäller. då är piratebay eller torrentz heta tips