Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 22:07Idag fann jag att P3 Pop handlade om trip-hop och dubstep, fick höra det under i alla fall en timme av passet! (H:)
Idag fann jag att P3 Pop handlade om trip-hop och dubstep, fick höra det under i alla fall en timme av passet! (H:)
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 13:13Vad många bra uppslag!
Har lyssnat en hel del på p3 dokumentär, särskilt när jag går. När jag springer vill jag har pumpande musik i öronen, då springer jag som bäst!:)
Vad många bra uppslag!
Har lyssnat en hel del på p3 dokumentär, särskilt när jag går. När jag springer vill jag har pumpande musik i öronen, då springer jag som bäst!:)
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 15:10Danko Jones är grymt bra springmusik och Filosofiska rummet är kanon på långpass. Hade en runners high en gång 20 talet kilometer ut på Ekerö då folisofiska rummet dök upp och det var fnittrigt värre. P1 generellt håller jag med om...
Kör just nu en hel
Danko Jones är grymt bra springmusik och Filosofiska rummet är kanon på långpass. Hade en runners high en gång 20 talet kilometer ut på Ekerö då folisofiska rummet dök upp och det var fnittrigt värre. P1 generellt håller jag med om...
Kör just nu en hel
Quote from Elias Engqvist on 6 April 2010, 22:03Du har visst blandat ihop Bob Dylan och Bob Marley - inte riktigt samma musik 😉
Du har visst blandat ihop Bob Dylan och Bob Marley - inte riktigt samma musik 😉
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 08:13Ha!
Extra pinsamt för en som sjungit Marleylåtar som vaggvisor för sina barn... tackar...
(#)
Ha!
Extra pinsamt för en som sjungit Marleylåtar som vaggvisor för sina barn... tackar...
(#)
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 08:57Hej, ser att några har länkat till spotify spellistor -hur får ni ned dem i er mp3?
Underbart om det funkar!
Tack/Johanna 🙂
Hej, ser att några har länkat till spotify spellistor -hur får ni ned dem i er mp3?
Underbart om det funkar!
Tack/Johanna 🙂
Quote from Christer Berg on 7 April 2010, 09:01Det är väl för dem som använder mobilappen till Spotify Android och I-phone och så vidare.
Som jag har förstått det så ska inte spotifymusik kunna laddas ner till MP3-spelare pga rättighetsgnäll.
Det är väl för dem som använder mobilappen till Spotify Android och I-phone och så vidare.
Som jag har förstått det så ska inte spotifymusik kunna laddas ner till MP3-spelare pga rättighetsgnäll.
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 09:48Den bästa låten genom tiderna: Sandstorm! Med Darude.. (originalversionen) finns ingen bättre, speciellt när man börjar bli lite trött 😉
Den bästa låten genom tiderna: Sandstorm! Med Darude.. (originalversionen) finns ingen bättre, speciellt när man börjar bli lite trött 😉
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 11:27http://open.spotify.com/user/tossingen/playlist/1UXJ0CH8tzM9MDJzpxfWEy
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 15:11man kan köpa låtarna direkt från spotify för de flesta album, annars är det illegal nedladdning som gäller. då är piratebay eller torrentz heta tips
man kan köpa låtarna direkt från spotify för de flesta album, annars är det illegal nedladdning som gäller. då är piratebay eller torrentz heta tips