Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:04radiodokumentärerna måste provas
3 låtar med Johnossi som inte går vara utan
Man must dance
18 karat gold
whats the point
radiodokumentärerna måste provas
3 låtar med Johnossi som inte går vara utan
Man must dance
18 karat gold
whats the point
Quote from Gabriella Säfström on 5 April 2010, 10:41Dj Dean på högsta volym
Dj Dean på högsta volym
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 11:02Jag lyssnar aldrig på musik under löpning men skulle kunna tänka mig att lyssna på något intressant/roligt som spanarna/filosofiska rummet/vetenskapens värld under mer lågintensiva pass OM det fanns strulfria MP3-spelare och hörlurar. Jag avskyr krångel.
Jag lyssnar aldrig på musik under löpning men skulle kunna tänka mig att lyssna på något intressant/roligt som spanarna/filosofiska rummet/vetenskapens värld under mer lågintensiva pass OM det fanns strulfria MP3-spelare och hörlurar. Jag avskyr krångel.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 15:11För dem som gillar glad rocknroll kan jag rekommendera det mesta med Danko Jones.
Han har släppt 4 eller 5 plattor nu och det är varierande tempo på dem, så jag brukar använda takten i låten att bestämma tempot på bandet, vilket gör at det blir lite fartl
För dem som gillar glad rocknroll kan jag rekommendera det mesta med Danko Jones.
Han har släppt 4 eller 5 plattor nu och det är varierande tempo på dem, så jag brukar använda takten i låten att bestämma tempot på bandet, vilket gör at det blir lite fartl
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 15:54Jag blandar hej vilt, Elvis med Pink och gospel med Rammstein och musiken till Chess med Björn Rosenström.
Eller så lyssnar jag på en bok eller bara på fåglarna.
Jag blandar hej vilt, Elvis med Pink och gospel med Rammstein och musiken till Chess med Björn Rosenström.
Eller så lyssnar jag på en bok eller bara på fåglarna.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 15:56Nu har jag slutat med musik när jag springer,men både Danko Jones och Rammstein fanns med i min MP-3 spelare när det begav sig!
Nu har jag slutat med musik när jag springer,men både Danko Jones och Rammstein fanns med i min MP-3 spelare när det begav sig!
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 17:21Programmet Christer på SR, kan vara skönt att cykla till.
Programmet Christer på SR, kan vara skönt att cykla till.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 19:02Musikaler funkar fint på långpass, man hinner lyssna igenom hela Les Mis eller Fantomen.
På dom kortare snabbare passen är det ös som gäller, Gladpunk, hårdrock och Metal.
Musikaler funkar fint på långpass, man hinner lyssna igenom hela Les Mis eller Fantomen.
På dom kortare snabbare passen är det ös som gäller, Gladpunk, hårdrock och Metal.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 19:24Heut ist mein tag - Blümchen
Sexy Bitch (Ft. Akon) - David Guetta
On The Dancefloor (Ft. Will.I.Am & Apl De Ap) - David Guetta
Memories (Ft. Kid Cudi) - David Guetta
Cheap And Cheerful - The Kills
Telephone (featuring Beyonce) - Lady Gaga
Come On And
Heut ist mein tag - Blümchen
Sexy Bitch (Ft. Akon) - David Guetta
On The Dancefloor (Ft. Will.I.Am & Apl De Ap) - David Guetta
Memories (Ft. Kid Cudi) - David Guetta
Cheap And Cheerful - The Kills
Telephone (featuring Beyonce) - Lady Gaga
Come On And
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 19:37Finns många spinning-klassiker som funkar perfekt om man gillar techno/electro/trance med bra driv, t ex personliga favoriten Basshunters remix av Zombie nation. Kolla Spinning gruppen för bra musiktrådar!
http://www.youtube.com/watch?v=BNCMcyyBCgI
Finns många spinning-klassiker som funkar perfekt om man gillar techno/electro/trance med bra driv, t ex personliga favoriten Basshunters remix av Zombie nation. Kolla Spinning gruppen för bra musiktrådar!