Quote from Funbeat user on 19 October 2007, 11:30Jag med(H:)
Jag med(H:)
Quote from Erik Widgren on 19 October 2007, 12:52Det var en bra idé! Det blir väl sovsäck i gympasal? 🙂
Det var en bra idé! Det blir väl sovsäck i gympasal? 🙂
Quote from Funbeat user on 19 October 2007, 12:53Ja... och de som hinner till salen först får äran att sova på tjockmattan i stället för stenhårt liggunderlag!
Ja... och de som hinner till salen först får äran att sova på tjockmattan i stället för stenhårt liggunderlag!
Quote from Funbeat user on 19 October 2007, 21:56Jag skulle tycka en grej vore riktigt skoj. Sommaridrottsskola som man har för barn men i vuxenformat. Ett läger där man får träna, prova på nya sporter eller kanske göra en liten minicomeback inom någon sport man hållit på med som ung! Vilken grej.... Så
Jag skulle tycka en grej vore riktigt skoj. Sommaridrottsskola som man har för barn men i vuxenformat. Ett läger där man får träna, prova på nya sporter eller kanske göra en liten minicomeback inom någon sport man hållit på med som ung! Vilken grej.... Så
Quote from Funbeat user on 19 October 2007, 21:58det låter som en lysande idé maria.
starta en vet ja.
jag kan hjälpa dig hitta lite folk som instruktörer
det låter som en lysande idé maria.
starta en vet ja.
jag kan hjälpa dig hitta lite folk som instruktörer
Quote from Funbeat user on 19 October 2007, 22:04Ja, jag kommer göra Karlstad till sveriges absoluta idrottsmetropol. Sommarläger för vuxna.. Drömma kan man alltid!
Ja, jag kommer göra Karlstad till sveriges absoluta idrottsmetropol. Sommarläger för vuxna.. Drömma kan man alltid!
Quote from Funbeat user on 19 October 2007, 22:04Långsamma-löpbandstanten får instruera i sin sport!
Långsamma-löpbandstanten får instruera i sin sport!
Quote from Funbeat user on 19 October 2007, 22:07det spelas ju en del hockey där i skogarna. haninges nya tränare kommer därifrån. snygg karl.
det finns folk till allt här i världen. ost rullningoch stövelkastning bland annat. så friidrots läger/sportar kollo för äldre ungdommar kan nog bli en säljande
det spelas ju en del hockey där i skogarna. haninges nya tränare kommer därifrån. snygg karl.
det finns folk till allt här i världen. ost rullningoch stövelkastning bland annat. så friidrots läger/sportar kollo för äldre ungdommar kan nog bli en säljande
Quote from Funbeat user on 19 October 2007, 22:17Gissar att skaderisken är högre här än på barnlägren, det gäller att rada upp med kunnigt folk som kan rycka in.
Gissar att skaderisken är högre här än på barnlägren, det gäller att rada upp med kunnigt folk som kan rycka in.
Quote from Funbeat user on 19 October 2007, 22:17skadorna tar jag. du kan fixa resten 😀
skadorna tar jag. du kan fixa resten 😀