Quote from Funbeat user on 19 October 2007, 22:19fixar jag lätt... eller kanske inte... måste hitta folk att delegera till tror jag...
fixar jag lätt... eller kanske inte... måste hitta folk att delegera till tror jag...
Quote from Funbeat user on 19 October 2007, 22:19hade nog tänkt min roll som deltagare snarare
hade nog tänkt min roll som deltagare snarare
Quote from Jan Lundquist on 19 October 2007, 22:22Jag har inte så långt att åka. Jag kan ta tider och föra protokoll och sånt 🙂
Jag har inte så långt att åka. Jag kan ta tider och föra protokoll och sånt 🙂
Quote from Sissel Svanøe on 20 October 2007, 15:15Ni som har möjlighet borde verkligen åka på ultralöparveckan! Jag var där i våras en vecka efter Skövde 6-timmars och det var superkul! Man får en något udda inställning till distanser i sådana sällskap. På måndagen och fredagen var det 52-53 km pass och
Ni som har möjlighet borde verkligen åka på ultralöparveckan! Jag var där i våras en vecka efter Skövde 6-timmars och det var superkul! Man får en något udda inställning till distanser i sådana sällskap. På måndagen och fredagen var det 52-53 km pass och
Quote from Emma Sjöberg on 4 November 2007, 12:34Jamen blir det ett FB-löparläger så ska jag verkligen försöka komma!! Det skulle vara kul att lära sig något helt nytt!
Kör på!!
Jamen blir det ett FB-löparläger så ska jag verkligen försöka komma!! Det skulle vara kul att lära sig något helt nytt!
Kör på!!
Quote from Funbeat user on 4 November 2007, 13:17min kompis malin träffade jag igår.. hon hade faktiskt med sig en brochyr från det här springtime training camp -08
men tyvärr kan varken hon eller jag-08 så vi har bestämt oss för att satasa på -09 istället..
det lät ju helt jäkla underbart..
men hon s
min kompis malin träffade jag igår.. hon hade faktiskt med sig en brochyr från det här springtime training camp -08
men tyvärr kan varken hon eller jag-08 så vi har bestämt oss för att satasa på -09 istället..
det lät ju helt jäkla underbart..
men hon s
Quote from Funbeat user on 4 November 2007, 18:03Jag tycker ett FB-löpningsläger är en lysande idé. Varför är det bara ungarna som ska få åka iväg och träna. Gör man det sedan till lite self-service istället för full-service så borde det inte vara så svårt att ordna. Vad jag menar är att deltagarna kan
Jag tycker ett FB-löpningsläger är en lysande idé. Varför är det bara ungarna som ska få åka iväg och träna. Gör man det sedan till lite self-service istället för full-service så borde det inte vara så svårt att ordna. Vad jag menar är att deltagarna kan
Quote from Funbeat user on 4 November 2007, 19:32Röstar för ett FB-camp
(t+)
Röstar för ett FB-camp
(t+)
Quote from Katarina Lindbäck on 4 November 2007, 19:45Är det någon som har bestämt sig för att åka på springtime training camp ännu? Själv är jag precis som ni andra grymt sugen! Måste bara välja om jag ska köpa ny lägenhet eller nya joggingskor 🙂
Är det någon som har bestämt sig för att åka på springtime training camp ännu? Själv är jag precis som ni andra grymt sugen! Måste bara välja om jag ska köpa ny lägenhet eller nya joggingskor 🙂
Quote from Johan T on 4 November 2007, 20:44Ja, jag har anmält mig. Jag var där i våras och tyckte det var kul.
Ja, jag har anmält mig. Jag var där i våras och tyckte det var kul.