Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSpringTime Training Camp 2008
You need to log in to create posts and topics.

Fb camp i Karlstad låter jättekul. Jag tänker här att jag kan cykla dit. Vi skulle kunna boka ett vandrarhem, Hyfsat billigt o vi slipper fajtas om höjdmattan
i gympa salen.

Det finns mycket här. Vandrarhem, camping brevid jogging- mountainbikespår... mycket annat med! Kom hit och prova!

då ordnar du det maria 😀
jag kan föreläsa om skador till kvällskaffet.
jag är svårstoppad när det gäller sådant

Själv har jag inte mycket värdefullt att komma med. Var friidrottstränare när jag var yngre... men jag gissar att det behöver vara högre nivå än för 9-åringar!

min nivå ligger långt under 9åring så för mig duger det gott. men du kan säkert hitta ganska många här med kunskap i diverse sporter

Om det handlar om en helg (VIlket kanske är troligt?) ja då kan vi ju tex köra cykel på fm. vila några tim, käka lunch och så. Sedan köra löpning på em.
Och så Jessicas eminenta föreläsningar på kvällen(t+). Jag hjälper till med det jag kan. Kan det mest

Jessica
jag vill ha massage oxå!!
Du kommer att få jobba hela helgen
😉

sweet jesus. vad har jag nu gettmig in på?
måste ju finnas fler massörer här

Jag har bara gått en basutbildning i massage och det var ett par år sedan, 6 år sen om man ska vara exakt. Dock vet jag hur man mjukar upp en muskel i alla fall. Haha. Du kanske kan uppdatera och lägga till lite till mina kunskaper, Jessica? 🙂

ja det kan jag göra.
jag är jätte duktig på att delegera dessutom ......