Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 22:26Kul! Jag ser att jag har hyfsad chans på K40. Måste man vara med i någon klubb eller är det bara att köra?
Kul! Jag ser att jag har hyfsad chans på K40. Måste man vara med i någon klubb eller är det bara att köra?
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 07:08För de flesta friidrottstävlingar måste man nog enligt reglerna vara med i en klubb. (Om det inte finns en motionsklass.)
För de flesta friidrottstävlingar måste man nog enligt reglerna vara med i en klubb. (Om det inte finns en motionsklass.)
Quote from Funbeat user on 25 January 2011, 12:03Hej Klara! Fantastik! trodde att du är ungre.(tänkte genom 100m. tiden).
Du verkar vara snabb på benen. Har du provat andra sträckor.?? Du borde anlita dig nogon förening att du kommer på gång och får hjälp och tips till ditt träning.Det är aldrigt fö
Hej Klara! Fantastik! trodde att du är ungre.(tänkte genom 100m. tiden).
Du verkar vara snabb på benen. Har du provat andra sträckor.?? Du borde anlita dig nogon förening att du kommer på gång och får hjälp och tips till ditt träning.
Det är aldrigt fö
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 22:04Kul tråd att läsa igenom, själv ger kombinationen Pb lite ångerst då jag vet att jag aldrig kommer kunna vara i närheten. Kanske man få börja om att räkna som veteran för då gjorde jag iaf ett pb 2010 med 9,19 på 3000m som 37-åring. Dock hade jag bara ett
Kul tråd att läsa igenom, själv ger kombinationen Pb lite ångerst då jag vet att jag aldrig kommer kunna vara i närheten. Kanske man få börja om att räkna som veteran för då gjorde jag iaf ett pb 2010 med 9,19 på 3000m som 37-åring. Dock hade jag bara ett
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 07:33Man skulle kunna få börja om vart femte år, till och med. 🙂
Bra tid på 3000m!
Man skulle kunna få börja om vart femte år, till och med. 🙂
Bra tid på 3000m!
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 22:53Jhonny Jag håller med Lars! Du har bra tretusenmeters tid.
Ja det är härligt med veteraner att man som födds nytt var femte år och får börja göra nya BP. 😉
Jhonny Jag håller med Lars! Du har bra tretusenmeters tid.
Ja det är härligt med veteraner att man som födds nytt var femte år och får börja göra nya BP. 😉
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 23:2412-13 Februari. Aspen Haparanda. Norlandsmästerskap!
800 meter med tiden: 2.17,73. Var inte alls nöjd med tiden. Ficks mjölksyra i beben näst sista varven. Ville ha några sekunder bättre än sist men blev istället några tiondelar sämre.
400 meter sedan n
12-13 Februari. Aspen Haparanda. Norlandsmästerskap!
800 meter med tiden: 2.17,73. Var inte alls nöjd med tiden. Ficks mjölksyra i beben näst sista varven. Ville ha några sekunder bättre än sist men blev istället några tiondelar sämre.
400 meter sedan n
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 15:01Idag blev det per på 1500m! Kanske inte så konstigt eftersom jag aldrig sprungit denna distans, i alla fall inte i vuxen ålder. Inomhus-DM för Dalarna uppe i Lugnets inomhushall. Jag vann i M55, enda deltagare :-), på tiden 5:28.3. Mål no 1 var att slå sv
Idag blev det per på 1500m! Kanske inte så konstigt eftersom jag aldrig sprungit denna distans, i alla fall inte i vuxen ålder. Inomhus-DM för Dalarna uppe i Lugnets inomhushall. Jag vann i M55, enda deltagare :-), på tiden 5:28.3. Mål no 1 var att slå sv
Quote from Funbeat user on 20 February 2011, 17:49Grattis till debuten och ditt nya pers. Må det inte bli långvarigt!
Grattis till debuten och ditt nya pers. Må det inte bli långvarigt!
Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 10:32Grattis! Leif det var bra tid till första loppet om veteran klassen -55.
Nu har du tid som du kan jaga nästa tävling. 🙂
Grattis! Leif det var bra tid till första loppet om veteran klassen -55.
Nu har du tid som du kan jaga nästa tävling. 🙂