Quote from Funbeat user on 21 February 2011, 10:44Jo, det finns nog lite att ta på den tiden. Hade jag varit mer pressad på de sista varven så fanns nog lite mer. Men efter att ha passerat en löpare efter 3 varv och han hakade inte på så hamnade jag lite i ingemansland. Det positiva var att benen var med
Jo, det finns nog lite att ta på den tiden. Hade jag varit mer pressad på de sista varven så fanns nog lite mer. Men efter att ha passerat en löpare efter 3 varv och han hakade inte på så hamnade jag lite i ingemansland. Det positiva var att benen var med
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 18:34Väntar gärna nya resultater snabb och medeldistans , när det börjar vara tid till de. Här uppe på landet är det ännu vinter.Många åker ännu skidor.
Hör av er! Tack förhand! (H)
Väntar gärna nya resultater snabb och medeldistans , när det börjar vara tid till de. Här uppe på landet är det ännu vinter.Många åker ännu skidor.
Hör av er! Tack förhand! (H)
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 20:47Ett blygsamt årsbästa. Men detta efter en hård träningsvecka och tuffa intervaller dagen innan. Dessutom kraftig blåst och ett alldeles för snabbt första varv, vilket jag skyller på loppets hare (Mattias Sunneborn). Varvade på 1:15 men i mål på mindre imp
Ett blygsamt årsbästa. Men detta efter en hård träningsvecka och tuffa intervaller dagen innan. Dessutom kraftig blåst och ett alldeles för snabbt första varv, vilket jag skyller på loppets hare (Mattias Sunneborn). Varvade på 1:15 men i mål på mindre imp
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 13:56Grattis Leif års bästa! Året har bara börjat! Så ses vi framåt!!:-)
Grattis Leif års bästa! Året har bara börjat! Så ses vi framåt!!:-)
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 15:50Första tävling til det här år. Kanse lite längre än medeldistans och förresten "Teränglöpning". 5 kilometer på asfallt väg. Oficiellt mätt sträcka. Lohijärvi i Finska sidan . Tävlingen heter Vappu hölkkä.
Fick lysande tid 5Km- 18:26 min. som är mitt PB
Första tävling til det här år. Kanse lite längre än medeldistans och förresten "Teränglöpning". 5 kilometer på asfallt väg. Oficiellt mätt sträcka. Lohijärvi i Finska sidan . Tävlingen heter Vappu hölkkä.
Fick lysande tid 5Km- 18:26 min. som är mitt PB
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 22:05Bra långdistanslopp där Juhani! 😉
Själv är jag skadad i ena foten, så har inte kunnat springa på tre veckor. Men idag gjorde jag ett 100m testlopp på 13,1m. Nöjd med tanke på omständigheterna. Det är ändå bättre än sprintpremiären förra året.
Bra långdistanslopp där Juhani! 😉
Själv är jag skadad i ena foten, så har inte kunnat springa på tre veckor. Men idag gjorde jag ett 100m testlopp på 13,1m. Nöjd med tanke på omständigheterna. Det är ändå bättre än sprintpremiären förra året.
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 09:28Lars Det var bra tid! Det är dags mig också att träna mera intervaller och backträning. Få bara hoppas att håller sig skadefri och annars också frisk. Det är ännu kallt här uppe på Övertorneå och Eljus spåret är inte ens smält ännu.Där är det blött. Men I
Lars Det var bra tid! Det är dags mig också att träna mera intervaller och backträning. Få bara hoppas att håller sig skadefri och annars också frisk. Det är ännu kallt här uppe på Övertorneå och Eljus spåret är inte ens smält ännu.Där är det blött. Men I
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 18:01Väntar gärna resultater från olika tävlingar!!
Ska själv tävla den 4 och 5 Juni I Boden sommar spel. 100,200 och 800 meter .
Vi återkommer ! 🙂
Väntar gärna resultater från olika tävlingar!!
Ska själv tävla den 4 och 5 Juni I Boden sommar spel. 100,200 och 800 meter .
Vi återkommer ! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 18:49Inte mycket att skryta med: 200m på 27,5 och 400m på 62,1 (handtider).
Inte mycket att skryta med: 200m på 27,5 och 400m på 62,1 (handtider).
Quote from Funbeat user on 21 May 2011, 09:36Lars ! 200 meters tid är inte alls illa! (t+)
Lars ! 200 meters tid är inte alls illa! (t+)