Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 13:53Nu är jag liksom många andra spinningledare både cyklist och just spinningledare...
MEN jag håller med David i att det är inte samma sak...Spinning är inte cykel...Men det tränar i stort sätt samma muskler och har en bra konditions del ...och för dem som
Nu är jag liksom många andra spinningledare både cyklist och just spinningledare...
MEN jag håller med David i att det är inte samma sak...Spinning är inte cykel...Men det tränar i stort sätt samma muskler och har en bra konditions del ...och för dem som
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 14:55När olika kroppsdelar domnar är det (ofta) pga minskat blodflöde. Sitter man på spinning och genitalierna domnar så är den snabba fixen på problemet att stå upp.
När olika kroppsdelar domnar är det (ofta) pga minskat blodflöde. Sitter man på spinning och genitalierna domnar så är den snabba fixen på problemet att stå upp.
Quote from Mikael Salonen on 2 June 2009, 15:26Jag tror det var i Kadens för ett tag sedan angående stå och cykla. Tydligen så öppnar man upp för större blodflöde genom bäckenbenet när du står.
Jag tror det var i Kadens för ett tag sedan angående stå och cykla. Tydligen så öppnar man upp för större blodflöde genom bäckenbenet när du står.
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 15:45Di Luca stog en hel del under Girot....och det gick ju bra...men Menchov satt och det gick bättre!
Di Luca stog en hel del under Girot....och det gick ju bra...men Menchov satt och det gick bättre!
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 18:16mina ben är för otränade för att stå upp längre perioder..
jag gör en jan ullrich och sitter ner.
mina ben är för otränade för att stå upp längre perioder..
jag gör en jan ullrich och sitter ner.
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 18:41jag gör som du...står bara i sprint!
jag gör som du...står bara i sprint!
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 12:20Jag håller just på att lära mina barn att SITTA ner när de cyklar. Iaf Lillan som är fyra år och cyklar med stödhjul, hennes cykel tippar nästan över åt sidorna. En sak med att stå upp är balansen. Har jag tillräckliga växlar så sitter jag ner, lättar doc
Jag håller just på att lära mina barn att SITTA ner när de cyklar. Iaf Lillan som är fyra år och cyklar med stödhjul, hennes cykel tippar nästan över åt sidorna. En sak med att stå upp är balansen. Har jag tillräckliga växlar så sitter jag ner, lättar doc
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 12:27Bunnyhoppar räls
Bunnyhoppar räls
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 17:09Att inte lätta rumpa från sadeln när man kör över en räls är som att be om en pungspark.
För övrigt har jag cyklat fyra Vätternrundor och aldrig någonsin haft problem med att "det heliga" domnar. Skulle det domna skulle jag bli mycket orolig och genast b
Att inte lätta rumpa från sadeln när man kör över en räls är som att be om en pungspark.
För övrigt har jag cyklat fyra Vätternrundor och aldrig någonsin haft problem med att "det heliga" domnar. Skulle det domna skulle jag bli mycket orolig och genast b
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 17:11Lingling fixar en pungspark.
Lingling fixar en pungspark.