Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 18:10håller helt och hållet med ang. spinning.
De flesta instruktörer jag har varit på pass på har inte många rätt alltså.. Sitter och studsar som galningar i sadeln. Ser ju inte klokt ut.
håller helt och hållet med ang. spinning.
De flesta instruktörer jag har varit på pass på har inte många rätt alltså.. Sitter och studsar som galningar i sadeln. Ser ju inte klokt ut.
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 18:33Spinning har inte så mycket med cykel att göra.
Spinning har inte så mycket med cykel att göra.
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 18:34Nä, spinning förhåller sig till cykling som minigolf till golf.
Nä, spinning förhåller sig till cykling som minigolf till golf.
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 18:37Ja, det ena är en bakfyllegrej.
Ja, det ena är en bakfyllegrej.
Quote from Rasmus Olsson on 1 June 2009, 18:57Nej, spinningsadlarna är en katastrof. För mjuka, för breda och för långt bak.
Spinning är ett hyfsat surrogat. Ungefär som att onanera.
Nej, spinningsadlarna är en katastrof. För mjuka, för breda och för långt bak.
Spinning är ett hyfsat surrogat. Ungefär som att onanera.
Quote from Rasmus Olsson on 1 June 2009, 18:59Staffan, läs Bruses sadelskola hur du skola ställa in din sadelmojäng: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=437639
Staffan, läs Bruses sadelskola hur du skola ställa in din sadelmojäng: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=437639
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 21:26Staffan: Ett tips utöver inställningar är att ställa sig upp emellanåt även om det inte behövs pga backar e.d. Det hjälper!
Staffan: Ett tips utöver inställningar är att ställa sig upp emellanåt även om det inte behövs pga backar e.d. Det hjälper!
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 21:52Vad är lite minskad känsel under sexakten mot en cykeltur ?
Vad är lite minskad känsel under sexakten mot en cykeltur ?
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 22:05lätta på baken ofta är väl det enklaste knepet, för att undvika domningar? man behöver ju inte stå och trampa för det, utan bara lätta lite-lite under nån halvsekund emellanåt. jag körde ju också just de trettio, utan några men.
å andra sidan är ju kill
lätta på baken ofta är väl det enklaste knepet, för att undvika domningar? man behöver ju inte stå och trampa för det, utan bara lätta lite-lite under nån halvsekund emellanåt. jag körde ju också just de trettio, utan några men.
å andra sidan är ju kill
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 22:30Lätt sits eller stående om/när det börjar domna. Kan vara skönt för andra kroppsdelar också.
Lätt sits eller stående om/när det börjar domna. Kan vara skönt för andra kroppsdelar också.