Quote from Therese Linner on 26 June 2011, 19:48Jag tror inte Janne bröt, jag tror att "repet" drogs för honom. Han låg lite nära tidigare, hade sedan marginal men det verkar som om han fick stanna vid Highway 49.
Jag tror inte Janne bröt, jag tror att "repet" drogs för honom. Han låg lite nära tidigare, hade sedan marginal men det verkar som om han fick stanna vid Highway 49.
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 19:56Ja så var det säkert.
Han låg ju farligt nära cut-off länge.
Ja så var det säkert.
Han låg ju farligt nära cut-off länge.
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 20:17Ajdå, synd. Undrar vad det är för förhållanden i år?
Ajdå, synd. Undrar vad det är för förhållanden i år?
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 21:08Förhållandena var (i) mycket snö, ungefär 20 miles sägs det (ii) det blev två ändringar på banan pga snön, svårt att säga om det var snabbare eller inte, men mer löpning i låglänt terräng på grusvägar, (iii) temperaturen var rätt bra, jag hörde high 70s v
Förhållandena var (i) mycket snö, ungefär 20 miles sägs det (ii) det blev två ändringar på banan pga snön, svårt att säga om det var snabbare eller inte, men mer löpning i låglänt terräng på grusvägar, (iii) temperaturen var rätt bra, jag hörde high 70s v
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 21:29Så även "Western States" fick lida för väl mycket snö.
Flera ultralopp i norra USA har ju fått ändra sina banor.Extra tufft för Bernt och Janne.
Så även "Western States" fick lida för väl mycket snö.
Flera ultralopp i norra USA har ju fått ändra sina banor.
Extra tufft för Bernt och Janne.
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 00:32Vad synd. Mycket hårda förhållanden som sagt var. Ser i resultatlistan att endast 310 tog sig i mål av 522 startande. Bara det säger en hel del om loppet.
Vad synd. Mycket hårda förhållanden som sagt var. Ser i resultatlistan att endast 310 tog sig i mål av 522 startande. Bara det säger en hel del om loppet.
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 05:57Kort(?) rapport:
Jag försökte bryta vid Michigan Bluff ("hjärtat" var inte med mig av vissa orsaker, och hjärtat hade behövts för att kämpa ifatt den tid vi alla löpare förlorade pga snön). Jag gjorde då bedömningen att det bara var en tidsfråga vid vilk
Kort(?) rapport:
Jag försökte bryta vid Michigan Bluff ("hjärtat" var inte med mig av vissa orsaker, och hjärtat hade behövts för att kämpa ifatt den tid vi alla löpare förlorade pga snön). Jag gjorde då bedömningen att det bara var en tidsfråga vid vilk
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 06:41Janne låter inte helt missnöjd, trots allt. Bra kämpat! Och tack för en snabb återkoppling till alla oss nyfikna här hemma i Sverige (och kanske annorstädes också)!
Janne låter inte helt missnöjd, trots allt. Bra kämpat! Och tack för en snabb återkoppling till alla oss nyfikna här hemma i Sverige (och kanske annorstädes också)!
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 06:44Och så kul att Kilian vann!
Jag kommer förhoppningsvis att träffa denne unge katalan i veckan som kommer! Han har fått ett "eget" lopp i sin nuvarande hemstad Font Romeau. loppet går till helgen. Är ni nyfikna så får ni spana på min blogg, jag har lovat
Och så kul att Kilian vann!
Jag kommer förhoppningsvis att träffa denne unge katalan i veckan som kommer! Han har fått ett "eget" lopp i sin nuvarande hemstad Font Romeau. loppet går till helgen. Är ni nyfikna så får ni spana på min blogg, jag har lovat
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 08:19Janne: får intryck av att du ser rätt positivt på det hela trots allt. Skönt.
Detta stärker bara min devis att man kan aldrig vara säker på att komma i mål i de längre loppen, det är så många saker som kan inträffa. För min del är det halva tjusningen.
Janne: får intryck av att du ser rätt positivt på det hela trots allt. Skönt.
Detta stärker bara min devis att man kan aldrig vara säker på att komma i mål i de längre loppen, det är så många saker som kan inträffa. För min del är det halva tjusningen.