Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 08:26Tack Janne för den snabba rapporten och tack i förväg för din kommande rapport Camilla.
Mycket kan man förbereda sig på men vädret är fortfarande en sak som man bara kan hålla tummarna inför.
Tack Janne för den snabba rapporten och tack i förväg för din kommande rapport Camilla.
Mycket kan man förbereda sig på men vädret är fortfarande en sak som man bara kan hålla tummarna inför.
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 09:44Det verkar som att WS100 var tuffare än vanligt i år. Det var en stor prestation av både Bernt och Janne att komma så långt som de gjorde under dessa förhållanden. (t+)
PS. Damloppet vanns av Ellie Greenwood före Kami Semick. Samma pduo kom trea och fyr
Det verkar som att WS100 var tuffare än vanligt i år. Det var en stor prestation av både Bernt och Janne att komma så långt som de gjorde under dessa förhållanden. (t+)
PS. Damloppet vanns av Ellie Greenwood före Kami Semick. Samma pduo kom trea och fyr
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 16:05Härligt att få en sådan spännande rapport från dig Janne och gött kämpat mot väder och vind. Hoppas du hinner njuta nu, grattis till alla som tog sig i mål. 310 av 522 visar till tydliga språk.
Härligt att få en sådan spännande rapport från dig Janne och gött kämpat mot väder och vind. Hoppas du hinner njuta nu, grattis till alla som tog sig i mål. 310 av 522 visar till tydliga språk.
Quote from Therese Linner on 27 June 2011, 16:52Tack Janne! Det var olidligt spännande att följa er på webbsidan.
Tack Janne! Det var olidligt spännande att följa er på webbsidan.
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 01:17Tack alla för hejandet. Det var spännande ute på banan också. Jag är inte störd av årets brytning. Jag tror jag gjorde så gott jag kunde i år. Trots brytningen har loppet gett upplevelser och positiva minnen som gör mig nöjd. Om jag inte hade blivit utspa
Tack alla för hejandet. Det var spännande ute på banan också. Jag är inte störd av årets brytning. Jag tror jag gjorde så gott jag kunde i år. Trots brytningen har loppet gett upplevelser och positiva minnen som gör mig nöjd. Om jag inte hade blivit utspa
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 08:33Inte prata sådär Jan, man blir så sugen. 🙂
Inte prata sådär Jan, man blir så sugen. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 09:57Jo, det låter fantastiskt men WS100 är nog för tufft för mig. Det är bara riktigt kompetenta och erfarna löpare som får startplats i WS100. När nästan hälften av dem tvingas bryta förstår man att loppet är något alldeles extra.
Jo, det låter fantastiskt men WS100 är nog för tufft för mig. Det är bara riktigt kompetenta och erfarna löpare som får startplats i WS100. När nästan hälften av dem tvingas bryta förstår man att loppet är något alldeles extra.
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 14:15En till länk om björnincidenten vid WS: http://www.kamisemick.blogspot.com/ (och skallerorm omnämnd också). Vet i sjutton vad jag skulle gjort i det läget.
De enda större djuren jag såg var minsta sortens kanin som inte var rädd för mig, och ett luktand
En till länk om björnincidenten vid WS: http://www.kamisemick.blogspot.com/ (och skallerorm omnämnd också). Vet i sjutton vad jag skulle gjort i det läget.
De enda större djuren jag såg var minsta sortens kanin som inte var rädd för mig, och ett luktand
Quote from Elias Engqvist on 29 June 2011, 14:27Som lidingöloppet ungefär då? 🙂
Som lidingöloppet ungefär då? 🙂
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 14:30Exakt. Liiite högre backar bara 😉
Exakt. Liiite högre backar bara 😉