Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 12:00För evigheter sedan läsate jag en bok om "Aktivt ..." diverse av en viss Gordon., det jag kommit ihåg av den på allvar är att "Agressivitet är en sekundär känsla", det finns alltid en känsla före ilskan som övergår i ilska, oftast är det rädsla. Först bli
För evigheter sedan läsate jag en bok om "Aktivt ..." diverse av en viss Gordon., det jag kommit ihåg av den på allvar är att "Agressivitet är en sekundär känsla", det finns alltid en känsla före ilskan som övergår i ilska, oftast är det rädsla. Först bli
Quote from Rasmus Olsson on 23 October 2012, 13:45Du menar att bilisterna i sina 1000 kg fordon som kör i 70, är rädda för oss med våra fordon på 8 kg i som cyklar i 25? Hahaha
Du menar att bilisterna i sina 1000 kg fordon som kör i 70, är rädda för oss med våra fordon på 8 kg i som cyklar i 25? Hahaha
Quote from Jonny Persson on 23 October 2012, 13:49Jag blir då i alla fall skitskraj om jag är på väg att köra på någon. Men alla är vi olika.
Jag blir då i alla fall skitskraj om jag är på väg att köra på någon. Men alla är vi olika.
Quote from Rasmus Olsson on 23 October 2012, 13:50Bra Marcus, du är människa.
Bra Marcus, du är människa.
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 14:36Ang att folk bryr sig/inte bryr sig när man ligger där och sprattlar på marken bredvid sin cykel:
Körde omkull på väg hem från jobbet i går (slicks, löv, fixie med ny framgaffel+broms, bil som korsade cykelbanan) och låg då där och sprattlade. Inom 10 se
Ang att folk bryr sig/inte bryr sig när man ligger där och sprattlar på marken bredvid sin cykel:
Körde omkull på väg hem från jobbet i går (slicks, löv, fixie med ny framgaffel+broms, bil som korsade cykelbanan) och låg då där och sprattlade. Inom 10 se
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 15:32Dags för dubb? 😉
PS. Hoppas det gick bra och att du inte slog dig för illa. DS
Dags för dubb? 😉
PS. Hoppas det gick bra och att du inte slog dig för illa. DS
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 16:51Röntgade, endast muskelskada (och stoltheten). Fast hjälmen sprack, 3 veckor gammal.
Röntgade, endast muskelskada (och stoltheten). Fast hjälmen sprack, 3 veckor gammal.
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 16:56Bättre den än skallen.
Bättre den än skallen.
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 17:52Oj shit...bra med hjälm
Oj shit...bra med hjälm
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 10:32Något som irriterar mig grymt mycket är cyklister som cyklar på trottoaren. Ett OERHÖRT vanligt fenomen här i Göteborg. Vet inte hur det ser ut i övriga landet? Kan köpa att barn cyklar på trottoaren i vissa fall, men ïnte vuxna människor. Dessutom tycks
Något som irriterar mig grymt mycket är cyklister som cyklar på trottoaren. Ett OERHÖRT vanligt fenomen här i Göteborg. Vet inte hur det ser ut i övriga landet? Kan köpa att barn cyklar på trottoaren i vissa fall, men ïnte vuxna människor. Dessutom tycks