Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Biffen (SWE, 30..8?) längst fram i bild vann 800m på SM 2009.
BILD:http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs215.snc1/8227_137665192142_599477142_3027335_3213813_n.jpg

"Stora muskler" och större muskler är inte samma sak. Om man går från att inte h

Oj vilken diskussion 🙂 Tack för allt engagemang!

Jag har, till skillnad från de flesta tjejer, väldigt lätt att bygga muskler. Min syster är likadan och det beror troligtvis på en "hormonrubbning". Jag säger inte att benen blivit stora, men de har bliv

Hej Titti.

"Bygger intervaller mer muskler än traditionell långdistanslöpning? "

Du har redan fått svaret men här kommer det en gång till. Svaret är ja.

Vänligen

P.

Lite trist att kalla muskulösa idrottskvinnor för h*n. Vore väl inte så sjysst om vi också kallade alla spinkiga löparkillar för h*n heller?

Det är som Titti säger, hormonerna styr, en del lägger på sig ganska rejält även på helt naturlig väg. Precis som

Är inte Gainers någon sörja?

Det är riktigt David, översockrad oboy till överpris 🙂

Du behöver inte sockra O´boy.

Fredrika: Jarmila Kratochvilov(a) hade f-n mer testosteron insprutat i sig än vad normala män har normalt...

Wilson Kipketer är den bästa 800 m löpare jag sett IRL, och han är fan så spinkig.

Även förr när jag körde ganska tung styrka året runt o hade rejäla ben märkte jag att låren blev ett par cm större på vintern när jag åkte skidor. Eftersom jag såg att tr

Sven: och? Nu förstod jag inte riktigt problemet, förklara gärna om jag missat något 🙂 (jag värjde mig bara mot att man gör sig lustig över muskulösa kvinnor som "h*n" )