Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 23:31Det var väl specifikt Kratochvilova (och andra testosterondopade 80-talsöststatare) som åsyftades, och inte muskulösa kvinnor i allmänhet?
Det var väl specifikt Kratochvilova (och andra testosterondopade 80-talsöststatare) som åsyftades, och inte muskulösa kvinnor i allmänhet?
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 23:36Ja, jag hoppas inte det, ändå tycker jag det är onödigt att komma med den sortens pikar. Det känns kanske inte så kul för de tjejer som är naturligt muskulösa. Som sagt, man behöver ju inte reta spinkiga killar för att vara omanliga heller. Könet sitter j
Ja, jag hoppas inte det, ändå tycker jag det är onödigt att komma med den sortens pikar. Det känns kanske inte så kul för de tjejer som är naturligt muskulösa. Som sagt, man behöver ju inte reta spinkiga killar för att vara omanliga heller. Könet sitter j
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 09:14DDR har ju dokumenterade fall av ofrivilliga könsbyten, därav mitt tvivel.
DDR har ju dokumenterade fall av ofrivilliga könsbyten, därav mitt tvivel.
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 09:38Fredrik: OK, köper poängen.
Fredrik: OK, köper poängen.
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 10:00Har nån pikat nån så missade jag det i så fall? Vissa kvinnor och män bygger mer muskler och andra kvinnor och män bygger mindre. Jag råkar bygga mer och är därmed ingen naturlig långdistansare. Oavsett vad jag vill eller inte vill så är det bara att leva
Har nån pikat nån så missade jag det i så fall? Vissa kvinnor och män bygger mer muskler och andra kvinnor och män bygger mindre. Jag råkar bygga mer och är därmed ingen naturlig långdistansare. Oavsett vad jag vill eller inte vill så är det bara att leva
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 11:35Jag är som Anders och många andra. Jag sväller lätt om jag styrketränar eller kör intervaller etc....
Jag vill ej bygga muskler, jag vill vara smidig.
För min del är ( snarare var - 71 år nu ) intervaller av denna anledning inte bra.
Utan intervaller
Jag är som Anders och många andra. Jag sväller lätt om jag styrketränar eller kör intervaller etc....
Jag vill ej bygga muskler, jag vill vara smidig.
För min del är ( snarare var - 71 år nu ) intervaller av denna anledning inte bra.
Utan intervaller
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 11:39Fast mina ben sväller av skidåkning, och krymper av löpning. Ok, de krymper kanske inte av ren sprintträning (länge sen ...), men av allt som ens liknar distanslöpning blir benen klart smalare. Kan ju bero på utgångsläget, men ändå.
Fast mina ben sväller av skidåkning, och krymper av löpning. Ok, de krymper kanske inte av ren sprintträning (länge sen ...), men av allt som ens liknar distanslöpning blir benen klart smalare. Kan ju bero på utgångsläget, men ändå.
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 11:52Håller med Anders.
Jag blir också smalare av att lufsa långa sträckor ( snarare tider ).
Å andra sidan blir ej bara benen smalare utan hela kroppen.Ju hårdare och intensiv träning desto mer svällde jag + att jag gick upp i vikt.
Av intensiv träning blev
Håller med Anders.
Jag blir också smalare av att lufsa långa sträckor ( snarare tider ).
Å andra sidan blir ej bara benen smalare utan hela kroppen.
Ju hårdare och intensiv träning desto mer svällde jag + att jag gick upp i vikt.
Av intensiv träning blev