Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningStadion räddad!
You need to log in to create posts and topics.

http://www.newsmill.se/artikel/2009/09/02/nya-stadion-ska-ligga-pa-ostermalms-ip

Även om det inte finns nån beslutad lösning än så verkar planerna på att förstöra Stadion vara avskrivna.

:-):-):-):-):-):-):-):-)

Är inte fotboll en verksamhet för hjärndöda?

Vilken lättnad att läsa "Om Djurgården skall kunna uppnå sin ambition att vara en av Nordens ledande fotbollsklubbar är det en omöjlighet att spela kvar på Stadion. Det går helt enkelt inte att bygga om Stadion så att den uppfyller de krav som en storklub

David, det krävs rätt mycket hjärnkapacitet för att exakt tajma filmningarna. Dessutom krävs stor skådespelartalang för att få det att verkligen se ut som om man brutit benet då ingen ens vart i närheten av att nudda det. Man måste ju få dommaren att köpa

Grundregel ett: Det är alltid domarens fel.
Till och med när stolpskottet Hedman dopar sig.

"en av Nordens ledande fotbollsklubbar"

Den läskunnige kan studera tabellen i Allsvenskan och inser att sannolikheten att Dif får möta Inter i Champions League är lite mindre än att de får möta Qviding i Superettan.

Jag har nog inte hängt med riktigt, men vad är det med den där jävla stadion som gör den fullständigt omöjlig att modernisera? Och varför verkar alla vilja att den ska vara en skruttig gammal klenod från 1800-talet? Jag tycker det är pinsamt att Sveriges

Henrik. > Antar du inte upplevt känslorna att springa in på gamla olympiastadion? 😉

Stadion är K-märkt f ö, så man får inte göra vad som helst även om man skulle vilja.

Sen kan jag inte annat än hålla med föredående talare, det är en obeskrivlig känsla att få komma in på Stadion och gå i mål, faktiskt.

Lady diva, det stämmer att Stadion är k-märkt. Men det gäller bara själva byggnaden. Fotbollsplanen och löparbanorna ingår inte i det.