Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 09:19Lena: Nu menar du alltså att alla (över?)intresserade pojkars flickvänner ska stanna hemma istället för att följa med för att pojkvännen är ju sååå söt? Kunde inte nån ha sagt det för X antal år sen så hade jag sluppit SITTA så många söndagar på ett iskal
Lena: Nu menar du alltså att alla (över?)intresserade pojkars flickvänner ska stanna hemma istället för att följa med för att pojkvännen är ju sååå söt? Kunde inte nån ha sagt det för X antal år sen så hade jag sluppit SITTA så många söndagar på ett iskal
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 09:44Henrik, lden League är gammalt. Nästa år heter det Diamond League.
Och här är kalendern för 2010. http://www.iaaf.org/aboutiaaf/news/newsid=51135.html .
Du kanske ser en viss stad där i listan...?
Henrik, lden League är gammalt. Nästa år heter det Diamond League.
Och här är kalendern för 2010. http://www.iaaf.org/aboutiaaf/news/newsid=51135.html .
Du kanske ser en viss stad där i listan...?
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 09:46Jessie, jodå. Jag är i Göteborg betydligt oftare än i Stockholm eftersom jag har närmare dit. Jag tänkte mest bara att Stockholm är huvudstad, störst, och den utanför Sverige mest kända staden och då blir det lite märkligt när man inte kan anordna stora f
Jessie, jodå. Jag är i Göteborg betydligt oftare än i Stockholm eftersom jag har närmare dit. Jag tänkte mest bara att Stockholm är huvudstad, störst, och den utanför Sverige mest kända staden och då blir det lite märkligt när man inte kan anordna stora f
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 09:47Där ser man, Sven. Men 14 deltävlingar? Lite inflation va?
Där ser man, Sven. Men 14 deltävlingar? Lite inflation va?
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 09:50Skrammellådorna följer ett spår i alla fall.
Skrammellådorna följer ett spår i alla fall.
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 09:54Oberoende av vad man tycker om det var Stockholm ändå en av de 12 ursprungliga städerna som valdes, och jag är övertygad om att just Stockholms Stadion var ett tungt vägande argument. Finns det nåt nuvarande friidrottsstadion nånstans med en lika magnifik
Oberoende av vad man tycker om det var Stockholm ändå en av de 12 ursprungliga städerna som valdes, och jag är övertygad om att just Stockholms Stadion var ett tungt vägande argument. Finns det nåt nuvarande friidrottsstadion nånstans med en lika magnifik
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 10:07Historia är dock inget argument till att inte rusta upp en förfallen arena. Eller att bygga en ny arena för den delen.
Historia är dock inget argument till att inte rusta upp en förfallen arena. Eller att bygga en ny arena för den delen.
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 10:16Personligen är jag mkt mer intresserad av att titta på gammal arkitektur än på vare sig fotboll eller friidrott, färg som torkar kan ju vara riktigt intressant jämförelsevis (finns ju olika nivåer, en nymålad parkbänk till ngt man själv målar, eller en ku
Personligen är jag mkt mer intresserad av att titta på gammal arkitektur än på vare sig fotboll eller friidrott, färg som torkar kan ju vara riktigt intressant jämförelsevis (finns ju olika nivåer, en nymålad parkbänk till ngt man själv målar, eller en ku
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 10:37Ja, jag vet inte Henrik. Jag bara tyckte det lät trevligt med att det skulle finnas EN VETTIG anledning att åka till Gbg och inte bara "härtill är jag nödd och tvungen" som annars brukar vara fallet? (H)
Ja, jag vet inte Henrik. Jag bara tyckte det lät trevligt med att det skulle finnas EN VETTIG anledning att åka till Gbg och inte bara "härtill är jag nödd och tvungen" som annars brukar vara fallet? (H)
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 10:41Henrik, du har aldrig varit på DN-Galan va? Titta på andra stora galor som hålls på dessa nya och moderna jättearenor. Just det, halvfyllda läktare. Det är en anledning, tror jag, till att Stadion har så tt rykte. Fyllda läktare och en lite magisk atmosfä
Henrik, du har aldrig varit på DN-Galan va? Titta på andra stora galor som hålls på dessa nya och moderna jättearenor. Just det, halvfyllda läktare. Det är en anledning, tror jag, till att Stadion har så tt rykte. Fyllda läktare och en lite magisk atmosfä