Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningStadion räddad!
You need to log in to create posts and topics.

Må vara att allt inte ingår, men tillräckligt är skyddat för att det inte ska gå att göra om Stadion till den arena DIF ville ha.

Så nu får de nöja sig med en bättre lämpad arena på Östermalm, så får friidrotten ha kvar sin nationalarena i ostympat skick

Även de skattebetalare som varken bryr sig om friidrott eller fotboll? 😉

Bra Leif - att du redan skrivit det jag skulle skriva.

Tävlings-nörden: "Även de skattebetalare som varken bryr sig om friidrott eller fotboll?" FINNS det sådana? Och isåfall - dem skiter vi i 🙂

Dom blir tjocka och sjuka vilket innebär en belastning av sjukvården. Så dom räknas inte.

Men Erik. De som bryr sig genom att enbart TITTA på friidrott och fotboll då? De kan ju vara hur feta som helst.... (H)

Folk får var hur feta (eller magra) som helst i min värld. Men några typer som inte gillar friidrott och fotboll vill jag inte ha där, oavsett kroppsform.
(hade det behövts en smiley här?)

Det DIF behöver är snarare en mindre arena....

Men man kan ju gilla ANDRA sporter. Finns ju typ 100st eller nåt. Handboll, bandy, bowling, lf, simning, cykling, boxning, osv, osv. Man kanske gärna hade sett att skattepengarna satsades på att rusta upp anläggningar eller bygga nytt inom SIN idrott.

>Henrik. > Antar du inte upplevt känslorna att springa in på gamla olympiastadion?

Du menar känslorna av att ha förflyttat sig mer än 100 år bakåt i tiden? 😉 Jo då, en gång har jag gjort det. Det var när Metallica skulle ha konsert där. 😉

För den som

Men Henrik. Kan det inte vara nyttigt att iaf EN gång i sin livstid ha en VETTIG anledning att åka till just Göteborg? 😉