Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 10:45Personligen har jag svårt att förstå varför gammalt ska bevaras när det inte längre fyller sin funktion.
Så om stadion är OK kan den bevaras som den är, behöver den rustas eller byggas om så gör det eller riv skiten och bygg nytt om det inte går att gör
Personligen har jag svårt att förstå varför gammalt ska bevaras när det inte längre fyller sin funktion.
Så om stadion är OK kan den bevaras som den är, behöver den rustas eller byggas om så gör det eller riv skiten och bygg nytt om det inte går att gör
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 10:47Allvarligt talat, så är DN-galan en rekommendation till alla som inte har provat. Långt över förväntan, å då ska man tänka på att jag verkligen gillar att titta på sport och hade väldigt höga förväntningar. Längtar redan tills dess grabben är stor nog så
Allvarligt talat, så är DN-galan en rekommendation till alla som inte har provat. Långt över förväntan, å då ska man tänka på att jag verkligen gillar att titta på sport och hade väldigt höga förväntningar. Längtar redan tills dess grabben är stor nog så
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 10:50Jaaaaa Krister! och i samma anda kan vi väl ta och rensa ut alla gamla skruttiga gubbar med. Snääälla? 😉
Leif: Globen är en arena för RIDSPORT, sådeså. Enda gången jag är i Globen varje år iaf...
Jaaaaa Krister! och i samma anda kan vi väl ta och rensa ut alla gamla skruttiga gubbar med. Snääälla? 😉
Leif: Globen är en arena för RIDSPORT, sådeså. Enda gången jag är i Globen varje år iaf...
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 10:54Stadion är en snudd på magisk arena att gå på konsert på, jag vet inte varför men det blir en otrolig stämning helt enkelt. En fylld Stadion som står och sjunger med i låtarna och rör sig i takt med musiken och varandra är nåt alldeles speciellt.
Målgån
Stadion är en snudd på magisk arena att gå på konsert på, jag vet inte varför men det blir en otrolig stämning helt enkelt. En fylld Stadion som står och sjunger med i låtarna och rör sig i takt med musiken och varandra är nåt alldeles speciellt.
Målgån
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 10:56Om de ska rusta upp stadion, så vore det ju trevligt om de kunde få till lite mer utrymme kring löparbanorna, så inte alla sprinters måste trängas så hemskt. Det ser lite märkligt ut när de ska springa 110m häck på ytterbanan.
Om de ska rusta upp stadion, så vore det ju trevligt om de kunde få till lite mer utrymme kring löparbanorna, så inte alla sprinters måste trängas så hemskt. Det ser lite märkligt ut när de ska springa 110m häck på ytterbanan.
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 10:57...och när dina mor- och farföräldrar har dött Krister rensar du bort dem ur fotoalbumen? De finns ju inte längre, så då "fyller det ingen funktion" att ha kvar bilder på dem? Ja, vad fyller fotoalbum för funktion över huvudtaget egentligen? Allt som pres
...och när dina mor- och farföräldrar har dött Krister rensar du bort dem ur fotoalbumen? De finns ju inte längre, så då "fyller det ingen funktion" att ha kvar bilder på dem? Ja, vad fyller fotoalbum för funktion över huvudtaget egentligen? Allt som pres
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 11:08Jessie: Min anda är nog snarare att värna om det levande oavsett ålder inte det döda. Att värna om framtiden för alla människor som lever. Då känns det lite trist men inte helt förvånande att vissa som du förespråkar olika former av ättestupor. Men för mi
Jessie: Min anda är nog snarare att värna om det levande oavsett ålder inte det döda. Att värna om framtiden för alla människor som lever. Då känns det lite trist men inte helt förvånande att vissa som du förespråkar olika former av ättestupor. Men för mi
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 11:13Leif, nej jag har inte varit på DN-galen (eller nån av de andra galorna heller för den delen). Och jag bor inte i eller i närheten av Stockholm och är väldigt sällan där. Stadion är varken magisk eller speciell för mig och jag har inga speciella nostalgim
Leif, nej jag har inte varit på DN-galen (eller nån av de andra galorna heller för den delen). Och jag bor inte i eller i närheten av Stockholm och är väldigt sällan där. Stadion är varken magisk eller speciell för mig och jag har inga speciella nostalgim
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 11:16Enda skälet till att fotboll vill ha nya arenor är för att de tror att de är världsstjärnor.
Enda skälet till att fotboll vill ha nya arenor är för att de tror att de är världsstjärnor.
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 11:22Eller.. så kan man göra som Assyriska i Södertälje. Bygga en allsvensk fotbollsarena. Spela exakt EN match och åka ur allsvenskan för att aldrig mer ta sig upp igen. Men vilken TUR att Södertälje fick en arena den ENDA säsongen som vi haft eller kommer at
Eller.. så kan man göra som Assyriska i Södertälje. Bygga en allsvensk fotbollsarena. Spela exakt EN match och åka ur allsvenskan för att aldrig mer ta sig upp igen. Men vilken TUR att Södertälje fick en arena den ENDA säsongen som vi haft eller kommer at