Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 11:24Markus: Är faktiskt inte mycket för fotoalbum. Tittar nog mera framåt än bakåt. Men ett foto är ju inte lika mycket i vägen som en fallfärdig lada (de var småbrukare i norrland). Kastade förövrigt mängder med foton när vi flyttade o somras eftersom min fr
Markus: Är faktiskt inte mycket för fotoalbum. Tittar nog mera framåt än bakåt. Men ett foto är ju inte lika mycket i vägen som en fallfärdig lada (de var småbrukare i norrland). Kastade förövrigt mängder med foton när vi flyttade o somras eftersom min fr
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 11:25Synd att de inte byggde en ny arena som klarade en Champions leaguefinal.
Synd att de inte byggde en ny arena som klarade en Champions leaguefinal.
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 11:35Gamla stan är väl lite skruttig? Där finns potential för centrala nybyggen.
Gamla stan är väl lite skruttig? Där finns potential för centrala nybyggen.
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 11:38Gamla stan? Varför inte? Eller varför inte göra nåt häftigt vid slussen som en spännande kontrast till gamla stan?
Stockholm har kommit på efterkälken mot städer som Barcelona, Oslo, Sydney för att nämna några.
Gamla stan? Varför inte? Eller varför inte göra nåt häftigt vid slussen som en spännande kontrast till gamla stan?
Stockholm har kommit på efterkälken mot städer som Barcelona, Oslo, Sydney för att nämna några.
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 11:39Sydneys Gamla stan är väldigt anrik.
Sydneys Gamla stan är väldigt anrik.
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 11:40> Jag anser att det för friidrottens egen skull behövs en modern friidrottsarena i sveriges största stad.
Jag är benägen att hålla med. Det är förmodligen till friidrottens klara fördel om det finns en, i nån mening, modern arena för utövandet av idrotte
> Jag anser att det för friidrottens egen skull behövs en modern friidrottsarena i sveriges största stad.
Jag är benägen att hålla med. Det är förmodligen till friidrottens klara fördel om det finns en, i nån mening, modern arena för utövandet av idrotte
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 12:30Men inte kan man väl tycka att stadion är tråkig? Om den är hopplös som friidrottsstadion (vilket jag inte tror med tanke på att de faktiskt lyckas dra dit en del stjärnonr och tom sätta lite rekord ibland) så får vi byta ut den, men att byta ut den för a
Men inte kan man väl tycka att stadion är tråkig? Om den är hopplös som friidrottsstadion (vilket jag inte tror med tanke på att de faktiskt lyckas dra dit en del stjärnonr och tom sätta lite rekord ibland) så får vi byta ut den, men att byta ut den för a
Quote from Elias Engqvist on 3 September 2009, 13:40Erik: "...tom sätta lite rekord ibland"
Är det inte så att Stadion är den arena där det satts flest världsrekord i friidrott?
Har för mig att jag hört det!
Erik: "...tom sätta lite rekord ibland"
Är det inte så att Stadion är den arena där det satts flest världsrekord i friidrott?
Har för mig att jag hört det!
Quote from Elias Engqvist on 3 September 2009, 13:42Nu har jag oglat och så var det. Här är f.ö. lite historik: http://www.dngalan.com/main/lang-sv/stadion/historik
Nu har jag oglat och så var det. Här är f.ö. lite historik: http://www.dngalan.com/main/lang-sv/stadion/historik
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 13:44"Stockholms stadion har fortfarande "världsrekord i världsrekord" inom friidrott med 83 stycken. Stockholms stadion är friidrottsvärldens "all-star"-arena."
Det var som attans, det visste jag inte. Vad häftigt, världsrekord i världsrekord 😀
Är det dags
"Stockholms stadion har fortfarande "världsrekord i världsrekord" inom friidrott med 83 stycken. Stockholms stadion är friidrottsvärldens "all-star"-arena."
Det var som attans, det visste jag inte. Vad häftigt, världsrekord i världsrekord 😀
Är det dags