Quote from Håkan Öhling on 3 September 2009, 15:27Mitt rekord i höjdhopp är 1.30...
Mitt rekord i höjdhopp är 1.30...
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 15:33Höjdhopp är den enda friidrottsgren jag har haft nån som helst talang för (inklusive löpning ;)). Misstänker att jag fortfarande fixar 122,5 cm... men är det tiden vi ska mäta blir det så klart svårt.
(pb i höjd 165cm för sisådär en 20 år sedan)
Höjdhopp är den enda friidrottsgren jag har haft nån som helst talang för (inklusive löpning ;)). Misstänker att jag fortfarande fixar 122,5 cm... men är det tiden vi ska mäta blir det så klart svårt.
(pb i höjd 165cm för sisådär en 20 år sedan)
Quote from Elias Engqvist on 3 September 2009, 16:24Du ska ju hoppa 4.90 för att din halveringsformel ska stämma 🙂
Du ska ju hoppa 4.90 för att din halveringsformel ska stämma 🙂
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 16:31Ouch... tänkte inte på det. Tur att jag skrev nåt om tid...
Ouch... tänkte inte på det. Tur att jag skrev nåt om tid...
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 17:12Nya stadion kommer alltså med viss sannolikhet att byggas på Östermalms IP? Dvs samlingsplatsen FÖRE Stockholm Marathon. Precis när man börjat få till lite trevlig miljö där med konstgräs och allt. Aldrig kan man vara riktigt nöjd:-(
Var annars kan vi då
Nya stadion kommer alltså med viss sannolikhet att byggas på Östermalms IP? Dvs samlingsplatsen FÖRE Stockholm Marathon. Precis när man börjat få till lite trevlig miljö där med konstgräs och allt. Aldrig kan man vara riktigt nöjd:-(
Var annars kan vi då
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 17:12Plattan.
Plattan.
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 19:17"Det är viktigt med historia och för att bevara historien måste man även bevara representativa föremål för historien. Men man kan ju inte spara på allt."
Visst kan vi spara på en del även när det har slutat fylla sin funktion och stadion fungerar väl for
"Det är viktigt med historia och för att bevara historien måste man även bevara representativa föremål för historien. Men man kan ju inte spara på allt."
Visst kan vi spara på en del även när det har slutat fylla sin funktion och stadion fungerar väl for
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 20:41Jag gillar din osentimentala inställning, Krister, men jag vet inte om jag skulle kunna inta en sådan radikal hållning själv.
På privatplanet är jag rätt bra på att göra mig av med sådant jag inte längre använder/behöver/vill ha. Men vissa saker har ju
Jag gillar din osentimentala inställning, Krister, men jag vet inte om jag skulle kunna inta en sådan radikal hållning själv.
På privatplanet är jag rätt bra på att göra mig av med sådant jag inte längre använder/behöver/vill ha. Men vissa saker har ju
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 20:51Va va nu definitionen av KULTUR...?????;)
Va va nu definitionen av KULTUR...?????;)
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 22:00Tänk om det gick att ställa de som sammantaget hjälptes åt att förstöra biblioteket i Alexandria till svars. Ett avskyvärt brott mot mänskligheten.
Tänk om det gick att ställa de som sammantaget hjälptes åt att förstöra biblioteket i Alexandria till svars. Ett avskyvärt brott mot mänskligheten.