Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningStadion räddad!
You need to log in to create posts and topics.

Mitt rekord i höjdhopp är 1.30...

Höjdhopp är den enda friidrottsgren jag har haft nån som helst talang för (inklusive löpning ;)). Misstänker att jag fortfarande fixar 122,5 cm... men är det tiden vi ska mäta blir det så klart svårt.

(pb i höjd 165cm för sisådär en 20 år sedan)

Du ska ju hoppa 4.90 för att din halveringsformel ska stämma 🙂

Ouch... tänkte inte på det. Tur att jag skrev nåt om tid...

Nya stadion kommer alltså med viss sannolikhet att byggas på Östermalms IP? Dvs samlingsplatsen FÖRE Stockholm Marathon. Precis när man börjat få till lite trevlig miljö där med konstgräs och allt. Aldrig kan man vara riktigt nöjd:-(
Var annars kan vi då

Plattan.

"Det är viktigt med historia och för att bevara historien måste man även bevara representativa föremål för historien. Men man kan ju inte spara på allt."

Visst kan vi spara på en del även när det har slutat fylla sin funktion och stadion fungerar väl for

Jag gillar din osentimentala inställning, Krister, men jag vet inte om jag skulle kunna inta en sådan radikal hållning själv.

På privatplanet är jag rätt bra på att göra mig av med sådant jag inte längre använder/behöver/vill ha. Men vissa saker har ju

Va va nu definitionen av KULTUR...?????;)

Tänk om det gick att ställa de som sammantaget hjälptes åt att förstöra biblioteket i Alexandria till svars. Ett avskyvärt brott mot mänskligheten.