Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 03:38Henrik, om du aldrig varit på en friidrottsgala och inte har en aning om Stadion - varför har du då en tvångsåsikt att man måste bygga en ny friidrottsarena?
Du började dessutom med det var självklart att om världens mest förnänmliga serie med friidrotts
Henrik, om du aldrig varit på en friidrottsgala och inte har en aning om Stadion - varför har du då en tvångsåsikt att man måste bygga en ny friidrottsarena?
Du började dessutom med det var självklart att om världens mest förnänmliga serie med friidrotts
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 03:48...däremot är stadion en av de sämsta fotbollsarenorna jag varit på. I synnerhet bortasektionen. (Jag har rätt mycket att jämföra med.)
Friidrott på friidrottsarenor och fotboll på fotbollsarenor känns som en rätt bra lösning i min värld.
(Fast egentlig
...däremot är stadion en av de sämsta fotbollsarenorna jag varit på. I synnerhet bortasektionen. (Jag har rätt mycket att jämföra med.)
Friidrott på friidrottsarenor och fotboll på fotbollsarenor känns som en rätt bra lösning i min värld.
(Fast egentlig
Quote from Håkan Öhling on 4 September 2009, 10:01@ST OZ,
"Fy fan för folk som måste tycka om allt utan att veta ett skit om ämnet. "Intressant att en journalist säger detta...
@ST OZ,
"Fy fan för folk som måste tycka om allt utan att veta ett skit om ämnet. "
Intressant att en journalist säger detta...
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 11:27Så ja, lugnt och fint, Torbjörn!
Så ja, lugnt och fint, Torbjörn!
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 12:19S.T.:
Jag har inte varit på DN-galan, men jag har varit på stadion. Jag har också varit på andra arenor. Jag tycker inte stadion håller måttet, och det är min åsikt. Bara för att jag inte tycker som du behöver det inte vara en "tvångsåsikt".
Både EM och
S.T.:
Jag har inte varit på DN-galan, men jag har varit på stadion. Jag har också varit på andra arenor. Jag tycker inte stadion håller måttet, och det är min åsikt. Bara för att jag inte tycker som du behöver det inte vara en "tvångsåsikt".
Både EM och
Quote from Funbeat user on 6 September 2009, 20:50Djurgårdens Idrottsförening är ju Sveriges i särklass mest meriterade idrottsförening genom tiderna. Och är helt outstanding i fotboll under 2000-talet så varför inte bygga en ny arena för just denna idrott kanske i krokarna av stadion så vi får ett slut
Djurgårdens Idrottsförening är ju Sveriges i särklass mest meriterade idrottsförening genom tiderna. Och är helt outstanding i fotboll under 2000-talet så varför inte bygga en ny arena för just denna idrott kanske i krokarna av stadion så vi får ett slut
Quote from Funbeat user on 6 September 2009, 22:31Sveriges vad-för-slag?
Sveriges vad-för-slag?
Quote from Elias Engqvist on 7 September 2009, 10:00Henrik: "Jag tycker inte stadion håller måttet,..."
Vad är det för mått som Stadion inte håller?
Henrik: "Jag tycker inte stadion håller måttet,..."
Vad är det för mått som Stadion inte håller?
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 10:04Fältritt?
Fältritt?
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 18:53Skräms inte så där! (#)
Skräms inte så där! (#)