Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 23:28Alltså en ny toppenarena för underbara Djurgårdens IF. Kanske tillsammans med den andra Stockholmsklubben Bajen.../Evn BP/. Vore väl roligare än att vid stora matcher hålla till i landsortsarenan Råsunda där visst ett annat landsortslag håller till??!!;);
Alltså en ny toppenarena för underbara Djurgårdens IF. Kanske tillsammans med den andra Stockholmsklubben Bajen.../Evn BP/. Vore väl roligare än att vid stora matcher hålla till i landsortsarenan Råsunda där visst ett annat landsortslag håller till??!!;);
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 13:46modigt Kjell, modigt ... på gränsen till dumdristigt skulle jag vilja säga men jag som vet att det bara finns ett lag inom fotboll och de klär sig i Himmelsblått, tycker att det är lite kul att ni käbblar
*hukar och flyr*
😀
modigt Kjell, modigt ... på gränsen till dumdristigt skulle jag vilja säga men jag som vet att det bara finns ett lag inom fotboll och de klär sig i Himmelsblått, tycker att det är lite kul att ni käbblar
*hukar och flyr*
😀
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 21:22Haha....härligt Håkan...!?
Ref inlägg ditt så ska man väl älska sitt lag å det gör jag oxså..Jättetråkigt det där andra skiten som sker kring klubbarna å deras fanklubs.
Stadion är räddad...å visst kan jag ta tillbaka det jag skrev om andra inlägg typ. Ne
Haha....härligt Håkan...!?
Ref inlägg ditt så ska man väl älska sitt lag å det gör jag oxså..Jättetråkigt det där andra skiten som sker kring klubbarna å deras fanklubs.
Stadion är räddad...å visst kan jag ta tillbaka det jag skrev om andra inlägg typ. Ne
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 21:49tt men det är nåt som saknas 😀
det där med fans som slåss och hatar har jag heller aldrig förstått men det ganska uppenbart att det inte har nåt med fotboll att göra. Det råkar bara vara en "bra" arena för dem.
tt men det är nåt som saknas 😀
det där med fans som slåss och hatar har jag heller aldrig förstått men det ganska uppenbart att det inte har nåt med fotboll att göra. Det råkar bara vara en "bra" arena för dem.