Quote from Guest on 24 April 2010, 08:22Min mamma (60 år) fick punktering påbilen och stod i iskallt regn och kämpade med reservhjul. Hon var i västsverige i en mindre stad och hälsade på släkt. Då sprang en träningsgrupp på säkert 40 pers förbi. "Vi tränar för Göteborgsvarvet" stod det på leda
Min mamma (60 år) fick punktering påbilen och stod i iskallt regn och kämpade med reservhjul. Hon var i västsverige i en mindre stad och hälsade på släkt. Då sprang en träningsgrupp på säkert 40 pers förbi. "Vi tränar för Göteborgsvarvet" stod det på leda
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 08:32Stannat...
Stannat...
Quote from Christer Berg on 24 April 2010, 08:38Är ju svårt det där... Om kvinnan inte ber om hjälp och hon ser ut att ha koll på läget så är det inte säkert att jag skulle frågat. En del blir så kinkiga för vänliga frågor. Har varit utsatt för att kallas mansgris för att jag frågade några kvinnor om d
Är ju svårt det där... Om kvinnan inte ber om hjälp och hon ser ut att ha koll på läget så är det inte säkert att jag skulle frågat. En del blir så kinkiga för vänliga frågor. Har varit utsatt för att kallas mansgris för att jag frågade några kvinnor om d
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 08:48Hon kunde inte ringa någon i släkten?
Hon kunde inte ringa någon i släkten?
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 09:19Bytat hjulet. De tränade och hade inte kört min bil.
Bytat hjulet. De tränade och hade inte kört min bil.
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 09:40Stannat och hjälpt till förstås.
Personligen så gillar jag inte att byta vänster fram/bakdäck om det är en väg där folk kör 70-90 på som är vältrafikerad. (en del kör ju som dårar. Man vill inte bli överkörd) Hade det varit i en sådan situation på min e
Stannat och hjälpt till förstås.
Personligen så gillar jag inte att byta vänster fram/bakdäck om det är en väg där folk kör 70-90 på som är vältrafikerad. (en del kör ju som dårar. Man vill inte bli överkörd) Hade det varit i en sådan situation på min e
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 09:57Usch, vad tråkigt det låter men jag hade inte heller stannat om inte någon annan hade gjort det. Ärligt talat tror jag löparna tänkte på något helt annat i sin rosaskimrande löparvärld.
Råkade själv ut för ett gäng glada varvetlöpare på en cykelbana häro
Usch, vad tråkigt det låter men jag hade inte heller stannat om inte någon annan hade gjort det. Ärligt talat tror jag löparna tänkte på något helt annat i sin rosaskimrande löparvärld.
Råkade själv ut för ett gäng glada varvetlöpare på en cykelbana häro
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 10:40Om personen ser ut att behöva hjälp så skulle jag ha stannat. Om personen ser ut att veta vad den gör skulle jag inte stannat om h*n inte uttryckligen frågat.
Om personen ser ut att behöva hjälp så skulle jag ha stannat. Om personen ser ut att veta vad den gör skulle jag inte stannat om h*n inte uttryckligen frågat.
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 11:15Jag skulle stannat och frågat henne om hon ville ha hjälp och ta risken att bli kallade mansgris. Nästan alltid uppskattas frågan, vill du ha hjälp?
Sen kan man ju önska att kvinnor ska ställ en rak fråga, kan du hjälpa mig?
Jag skulle stannat och frågat henne om hon ville ha hjälp och ta risken att bli kallade mansgris. Nästan alltid uppskattas frågan, vill du ha hjälp?
Sen kan man ju önska att kvinnor ska ställ en rak fråga, kan du hjälpa mig?
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 11:18Frågade hon om hjälp då? Det är viktigt att själv fråga när man behöver hjälp.
Frågade hon om hjälp då? Det är viktigt att själv fråga när man behöver hjälp.