Quote from Christer Berg on 29 April 2010, 09:27Det verkar som konsensus är att de flesta av oss är villiga att hjälpa om personen i fråga ber om det eller ser total vilsekommen ut.
Det verkar som konsensus är att de flesta av oss är villiga att hjälpa om personen i fråga ber om det eller ser total vilsekommen ut.
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 09:32Sen beror det väl på omständigheterna. Ensam i öknen eller på en helt öde landsväg är man mer benägen att hjälpa än på en vältrafikerad väg i tätort då det säkert finns massor med andra som inte löptränar som kan hjälpa till.
Jag hade inte erbjudit mig o
Sen beror det väl på omständigheterna. Ensam i öknen eller på en helt öde landsväg är man mer benägen att hjälpa än på en vältrafikerad väg i tätort då det säkert finns massor med andra som inte löptränar som kan hjälpa till.
Jag hade inte erbjudit mig o
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 10:54Klart att man stannat o frågat om man kan hjälpa till. Nästa gång kan det vara jag själv som har problem. Se det som ett styrketränings pass.
Klart att man stannat o frågat om man kan hjälpa till. Nästa gång kan det vara jag själv som har problem. Se det som ett styrketränings pass.
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 10:59Får hålla med david där, varför frågade hon ingen?
Hoppas det inte är samma mönster när hon kör bilen. "Blinkers är bättre än tankeläsning", är ett bra talesätt i många sammanhang.Har aldrig hjälpt någon byta däck i samband med träning men i vintras b
Får hålla med david där, varför frågade hon ingen?
Hoppas det inte är samma mönster när hon kör bilen. "Blinkers är bättre än tankeläsning", är ett bra talesätt i många sammanhang.
Har aldrig hjälpt någon byta däck i samband med träning men i vintras b