Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 10:28Ok, från och med nu ska jag alltid erbjuda min hjälp! Det blir extra roligt om det är män (gärna fler än en) som står där med sin punktering.
😀
Ok, från och med nu ska jag alltid erbjuda min hjälp! Det blir extra roligt om det är män (gärna fler än en) som står där med sin punktering.
😀
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 13:50Tackar för alla intressanta svar! Jag måste erkänna att jagb tycker svar av typen: "jag skulle ALDRIG avbryta mitt otroligt viktiga träningspass för att hjälpa någon med ett däck"är lite fåniga. Hallå,ni tränar väl inte för OS, eller? Är det jobbigt att s
Tackar för alla intressanta svar! Jag måste erkänna att jagb tycker svar av typen: "jag skulle ALDRIG avbryta mitt otroligt viktiga träningspass för att hjälpa någon med ett däck"är lite fåniga. Hallå,ni tränar väl inte för OS, eller? Är det jobbigt att s
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 21:54Kjelle.
Jag föddes 1938. Det var alltså inte året jag tog körkort. (#)Har varit ute och kutat i gäng ett otal gånger.
5 - 10 gånger har vi kutat förbi människor med fel på bilen. 20-årsperiod.
Vi kom på att byta däck var häftigast.Ingen domkraft givet
Kjelle.
Jag föddes 1938. Det var alltså inte året jag tog körkort. (#)
Har varit ute och kutat i gäng ett otal gånger.
5 - 10 gånger har vi kutat förbi människor med fel på bilen. 20-årsperiod.
Vi kom på att byta däck var häftigast.
Ingen domkraft givet
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 08:11K-G: Kutar du med extrarör 🙂
Är det helrör?
K-G: Kutar du med extrarör 🙂
Är det helrör?
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 13:13Jag tog körkort på 80-talet och då ingick vare sig att byta däck eller tanka i körskoleundervisningen.
Min pojkvän som tog körkort senare, på annan ort och skola sa att de haft en lektion om bilservice.
Jag har _aldrig_ i hela mitt liv bytt ett däck på e
Jag tog körkort på 80-talet och då ingick vare sig att byta däck eller tanka i körskoleundervisningen.
Min pojkvän som tog körkort senare, på annan ort och skola sa att de haft en lektion om bilservice.
Jag har _aldrig_ i hela mitt liv bytt ett däck på e
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 13:40Okej då. En femhundring i näven och jag hade gjort det oxå.
Bytt däck alltså.
🙂
Okej då. En femhundring i näven och jag hade gjort det oxå.
Bytt däck alltså.
🙂
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 16:22Peter P.
Nej, jag använde långfärdsskriskorör när jag åkte 24H.Har dock kutat en hel del med kryckor på allmän väg.
Apropå förr.
Fick körkort 1956, då hade jag kört bil bra över 5.000 mil.
( Min far fick körkort 13 år gammal 1918. )Förr var bilarna e
Peter P.
Nej, jag använde långfärdsskriskorör när jag åkte 24H.
Har dock kutat en hel del med kryckor på allmän väg.
Apropå förr.
Fick körkort 1956, då hade jag kört bil bra över 5.000 mil.
( Min far fick körkort 13 år gammal 1918. )
Förr var bilarna e
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 16:22Jag förstår fortfarande inte varför människan inte öppnade munnen utan trodde att telepati skulle lösa situationen.
Jag förstår fortfarande inte varför människan inte öppnade munnen utan trodde att telepati skulle lösa situationen.
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 09:06Aldrig hjälpt någon att byta däck under en träningsrunda, däremot att knuffa loss bilar som fastnat i snön och/eller kört i diket. Och en gång att för att hjälpa två moppekillar som kraschat. I de fallen har det ju liksom inte varit något snack om att de
Aldrig hjälpt någon att byta däck under en träningsrunda, däremot att knuffa loss bilar som fastnat i snön och/eller kört i diket. Och en gång att för att hjälpa två moppekillar som kraschat. I de fallen har det ju liksom inte varit något snack om att de
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 09:09Det var ju mer en allmän diskussion om man skulle avbryta sin träning för att hjälpa någon byta däck. Haka inte up er på exakt hur min mamma betedde sig, det vet jag ju inte eftersom jag var 60 mil därifrån 🙂
Det var ju mer en allmän diskussion om man skulle avbryta sin träning för att hjälpa någon byta däck. Haka inte up er på exakt hur min mamma betedde sig, det vet jag ju inte eftersom jag var 60 mil därifrån 🙂