Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 20:11"Gullan å Mallan kör sitt vanliga långpass å då kommer ett begravningsfölje förbi dom....Gullan stannar direkt och tar av sig sin mössa inför följet vilket naturligtvis äfvenledes Mallan gör....Mallan säger då: Det där var ju jättefint av dig att under et
"Gullan å Mallan kör sitt vanliga långpass å då kommer ett begravningsfölje förbi dom....Gullan stannar direkt och tar av sig sin mössa inför följet vilket naturligtvis äfvenledes Mallan gör....Mallan säger då: Det där var ju jättefint av dig att under et
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 20:15Jag tycker inte man rakt av kan förebrå en grupp löpare pga att de inte stannar i en sådan situation. Det beror på hur man uppfattar situationen, vilket inte går att avgöra utan att ha varit där. Om det i mina ögon sett ut som hon varit lite förvirrad ang
Jag tycker inte man rakt av kan förebrå en grupp löpare pga att de inte stannar i en sådan situation. Det beror på hur man uppfattar situationen, vilket inte går att avgöra utan att ha varit där. Om det i mina ögon sett ut som hon varit lite förvirrad ang
Quote from Christer Berg on 25 April 2010, 21:23Jo men då kommer bekvämlighetsmänniskorna och säger "Äh, byta däck och krabba kan de där hurtbullarna göra. Herre gud, ska jag böja på mig och skita ner mig?"
Jo men då kommer bekvämlighetsmänniskorna och säger "Äh, byta däck och krabba kan de där hurtbullarna göra. Herre gud, ska jag böja på mig och skita ner mig?"
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 21:47@Fia-Lotta
"Jag vet hur man byter däck i teorin" (L).
Den knycker jag rakt av och kommer att använda i många sammanhang framöver.
Tack!
🙂
@Fia-Lotta
"Jag vet hur man byter däck i teorin" (L).
Den knycker jag rakt av och kommer att använda i många sammanhang framöver.
Tack!
🙂
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 21:50"Jag vet hur man diskar i teorin"?
"Jag vet hur man diskar i teorin"?
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 21:53+1 David
🙂
+1 David
🙂
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 23:44Men herregud Kjell - vaddå ta körkort 1938 och vaddå kvinnor fick inte lära sig tanka "på den tiden"?! Här snackar vi en kvinnna som är född runt 1950 och torde ha tagit körkort i slutet av sextiotalet/början av sjuttiotalet. Det är ju inte forntid precis
Men herregud Kjell - vaddå ta körkort 1938 och vaddå kvinnor fick inte lära sig tanka "på den tiden"?! Här snackar vi en kvinnna som är född runt 1950 och torde ha tagit körkort i slutet av sextiotalet/början av sjuttiotalet. Det är ju inte forntid precis
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 00:39Off topic: Ska man dra hjulbultar med mutterknack så ska man använda momentstav. Att det är draget med maskin är _inte_ en ursäkt för att det är draget för hårt.
Off topic: Ska man dra hjulbultar med mutterknack så ska man använda momentstav. Att det är draget med maskin är _inte_ en ursäkt för att det är draget för hårt.
Quote from Jan Lundquist on 26 April 2010, 09:58Elakt mot din mormor...
Själv cyklade jag från jobbet för något år sedan och kedjan hoppade. Jag hoppade av cykeln för att sätta fast kedjan. En löpare stannade och erbjöd sin hjälp. Jag tackade nej, jag är van att sätta tillbaks avhoppade kedjor. Löpare
Elakt mot din mormor...
Själv cyklade jag från jobbet för något år sedan och kedjan hoppade. Jag hoppade av cykeln för att sätta fast kedjan. En löpare stannade och erbjöd sin hjälp. Jag tackade nej, jag är van att sätta tillbaks avhoppade kedjor. Löpare
Quote from Jonas Täng on 26 April 2010, 10:24Jag hade inte stannat och hjälpt till att byta hjulet i kallt regn, klädd för löpning. Däremot hade jag stannat och erbjudit att hämta hjälp - eller i det här fallet lånat ut en mobil för att ringa efter sådan. Om damen ifråga inte hade någon egen. Själv
Jag hade inte stannat och hjälpt till att byta hjulet i kallt regn, klädd för löpning. Däremot hade jag stannat och erbjudit att hämta hjälp - eller i det här fallet lånat ut en mobil för att ringa efter sådan. Om damen ifråga inte hade någon egen. Själv