Quote from Guest on 26 August 2010, 19:06Blev pikad av min träningskompis för att jag stannade klockan vid en kisspaus under ett träningspass han sa att det va juniorfasoner! =) Hur gör ni?
Blev pikad av min träningskompis för att jag stannade klockan vid en kisspaus under ett träningspass han sa att det va juniorfasoner! =) Hur gör ni?
Quote from Camilla Höög on 26 August 2010, 19:16Jag stoppar inte klockan för något. Så länge inte pulsen går ner för långt i alla fall.
Jag stoppar inte klockan för något. Så länge inte pulsen går ner för långt i alla fall.
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 19:21Om jag tvunget måste stanna, då stannar även klockan.
Om jag tvunget måste stanna, då stannar även klockan.
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 19:37Under vanliga träningspass stannar jag inte klockan (för pissepauser, rödljus mm). Om jag däremot stannar en längre tid, t.ex. stannar för lunch på ett femtimmars cykelpass så stannar jag klockan, att ha klockan igång då ger bara värdelös data och passets
Under vanliga träningspass stannar jag inte klockan (för pissepauser, rödljus mm). Om jag däremot stannar en längre tid, t.ex. stannar för lunch på ett femtimmars cykelpass så stannar jag klockan, att ha klockan igång då ger bara värdelös data och passets
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 19:43Kissar FÖRE passet. 😉
(och stannar INTE klockan om HUNDEN måste stanna och göra ifrån sig)Klockan stannar bara om jag kör intervaller eller någon annan form av PLANERAT stopp.
Kissar FÖRE passet. 😉
(och stannar INTE klockan om HUNDEN måste stanna och göra ifrån sig)
Klockan stannar bara om jag kör intervaller eller någon annan form av PLANERAT stopp.
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 19:46POLARen håller reda på vad som ska sparas.
POLARen håller reda på vad som ska sparas.
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 19:49Min Garmin 310 visar både totaltid och tid under rörelse :o)
Min Garmin 310 visar både totaltid och tid under rörelse :o)
Quote from Mattias Björck on 26 August 2010, 20:00Jag kör med autopaus. Stannar jag stannar klockan.
Nån som vet om även forerunner 405 kan visa totaltid och tid under rörelse?
Jag kör med autopaus. Stannar jag stannar klockan.
Nån som vet om även forerunner 405 kan visa totaltid och tid under rörelse?
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 20:02På vanliga träningspass stannar jag klockan om jag stannar - jag vill kunna se vilken fart jag sprungit i snarare än hur lång tid passet tog.
På vanliga träningspass stannar jag klockan om jag stannar - jag vill kunna se vilken fart jag sprungit i snarare än hur lång tid passet tog.
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 20:02Stannar klockan vid rödljus och järnvägsbommar.
Stannar klockan vid rödljus och järnvägsbommar.