Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 13:15Eller en
bild:http://content.expressen.se/blog/42/63/94/ladybutterfly/images/magenysidan.jpg
för långpasset?
Eller en
bild:http://content.expressen.se/blog/42/63/94/ladybutterfly/images/magenysidan.jpg
för långpasset?
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 13:20Funktionsmaterial torkar snabbt så jag ser inte problemet.
Funktionsmaterial torkar snabbt så jag ser inte problemet.
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 13:22Dränka tightsen i ättika FÖRE, fungerar det mot lukten? Eller är ättika bara bra mot odörer om det appliceras "after the fact"? 😉
Dränka tightsen i ättika FÖRE, fungerar det mot lukten? Eller är ättika bara bra mot odörer om det appliceras "after the fact"? 😉
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 13:23Vattenlöpning med WetWest är nog det enda som funkar mot en tvåa.
Vattenlöpning med WetWest är nog det enda som funkar mot en tvåa.
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 16:35"Dränka tightsen i ättika FÖRE, fungerar det mot lukten? Eller är ättika bara bra mot odörer om det appliceras "after the fact"?"
Då kommer nästa "viktiga" fråga. Ska man spring/cykla runt och lukta som en svettig gurka eller lukta svett och "junior"kiss
"Dränka tightsen i ättika FÖRE, fungerar det mot lukten? Eller är ättika bara bra mot odörer om det appliceras "after the fact"?"
Då kommer nästa "viktiga" fråga. Ska man spring/cykla runt och lukta som en svettig gurka eller lukta svett och "junior"kiss
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 18:04Upp till var och en. Tränar gör jag för min egen skull och inte för att andra ska fundera över mina kmtider. Vill jag springa 10x1000m och kalla det 10km löpning är det bara mig själv jag lurar. Huvudsaken är att jag är konsekvent så passen går att jämnfö
Upp till var och en. Tränar gör jag för min egen skull och inte för att andra ska fundera över mina kmtider. Vill jag springa 10x1000m och kalla det 10km löpning är det bara mig själv jag lurar. Huvudsaken är att jag är konsekvent så passen går att jämnfö
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 18:36"Vill jag springa 10x1000m och kalla det 10km löpning är det bara mig själv jag lurar."
Nej jag kallar det 10 km löpträning 😉
"Vill jag springa 10x1000m och kalla det 10km löpning är det bara mig själv jag lurar."
Nej jag kallar det 10 km löpträning 😉
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 19:27Jag skulle inte rekommendera stomipåse för långpass. Jag hade svårt att få klistret att sitta tätt när jag svettades och dessutom har de mindre kapacitet än man tror, och att tömma i farten är svårt... 😉
Jag skulle inte rekommendera stomipåse för långpass. Jag hade svårt att få klistret att sitta tätt när jag svettades och dessutom har de mindre kapacitet än man tror, och att tömma i farten är svårt... 😉
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 19:59Lingling: Ja precis 10 x 1000 m måste väl bli en mil? Men klart kanske blir mer om man räknar dom meter man rör sig till vattenflaskan under vilan också 😀 då kan det ju tom bli 10 323 meter (t+)
Lingling: Ja precis 10 x 1000 m måste väl bli en mil? Men klart kanske blir mer om man räknar dom meter man rör sig till vattenflaskan under vilan också 😀 då kan det ju tom bli 10 323 meter (t+)