Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

"Som vanligt, träning är träning och tävling är tävling."

Nej nej nej Hela jävla livet är en tävling och den börjar i pappans pung. Bara så ni vet;)
Sen är det en helt annan sak om man tycker det är viktigt att tävla;)
Ett loppa var det i allfall. Det

Ja två långa intervaller?

Antag att jag springerr 5 km kl 10 och sedan fem kilometer kl 11? "Får" jag slå av klockan emellan då?
Hur långt mellan rundorna ska det vara för att de inte ska räknas ihop?

Ofta vill jag veta tiderna på delsträckor, jag vill

Om man har telefonen påslagen är det ändå inte träning, då är det lattedrickande till fots! (H).

Använd mellantider för att se intervallernas snitt.

Kul med alla kommentarer om ett egentligt icke-problem som egentligen bara har att göra med hur man enskilt sen följer upp sin träning. På tävling stannar man inte. Alls.

Sorry, jag har ständig jour om det skulle handla om barnen eller annat.
Vem vet vad som kan hända medan jag springer? Spagettikastruller fulla med hett vatten som välts över storebror? Lillasyster åker utför källartrappan och behöver sys ihop?
Dessutom an

Mackan ja visst är det intressant hur man kan diskutera sådana här icke-problem så livligt? 🙂

Alla som tog en pinkapaus under spermierejset är numera RIP. Varför tänker då inte jag som en spermie idag? Är det pink på min byxa? Varför är jag? Djupa existensiella frågor kan dölja sig i det till synes triviala.

(Fan det kom pink på byxan:@)

Anders mfl
Man måste inte stanna för att pinka, det är juniorfasoner. Men så var det ju det här med byxan....

Med en
bild:http://www.sustainableisgood.com/photos/uncategorized/2007/04/17/baby_diapers.jpg
behöver man inte stanna.

Anders: Cykelbyxor har ju en inbyggd sådan. Kan kanske vara en idé?