Quote from Gabriella Säfström on 26 August 2010, 20:05Stannar klockan om jag står stilla mer än 2 sekunder.
Stannar klockan om jag står stilla mer än 2 sekunder.
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 20:09vid fika pauser/längre stopp av någon anledning på lång pass, aldrig för att pissa eller stanna och dricka eller dylika korta stopp.
vid fika pauser/längre stopp av någon anledning på lång pass, aldrig för att pissa eller stanna och dricka eller dylika korta stopp.
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 20:12Är det kisspausen eller klockstoppet som var juniorfasoner ;)?
Jag har inga kisspauser under träning, det brukar jag fixa innan, och jag stoppar inte klockan för rödlysen etc, men om jag mot förmodan skulle möta någon jag stannar och snackar med, eller l
Är det kisspausen eller klockstoppet som var juniorfasoner ;)?
Jag har inga kisspauser under träning, det brukar jag fixa innan, och jag stoppar inte klockan för rödlysen etc, men om jag mot förmodan skulle möta någon jag stannar och snackar med, eller l
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 20:13Kul att höra att det inte bara är jag som stannar klockan =) Jag vill ju se vilket tempo jag höll under löpningen! Men man kanske är för nördig vad gäller siffror och tempon 🙂
Kul att höra att det inte bara är jag som stannar klockan =) Jag vill ju se vilket tempo jag höll under löpningen! Men man kanske är för nördig vad gäller siffror och tempon 🙂
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 20:16eller så skiljer man inte på träning o tävling.
eller så skiljer man inte på träning o tävling.
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 20:17Nja tävlar aldrig på träning om man säger så men jag gillar ändå att ha koll. Ska jag köra distans pass i ett tempo mellan 4.20 & 4.30 så vill jag veta att jag hållit just rätt tempo.
Nja tävlar aldrig på träning om man säger så men jag gillar ändå att ha koll. Ska jag köra distans pass i ett tempo mellan 4.20 & 4.30 så vill jag veta att jag hållit just rätt tempo.
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 20:18Eller så gör man det för på tävling är det ju knappast någon som stoppar klockan om man behöver kissa. 🙂
Eller så gör man det för på tävling är det ju knappast någon som stoppar klockan om man behöver kissa. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 20:22Haha det har du helt rätt i Kristina! Då kissar man ju i farten!
Haha det har du helt rätt i Kristina! Då kissar man ju i farten!
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 20:23Då har du "alltid" samma dagsform? Borgskalan är väldigt smart o enkel.
Då har du "alltid" samma dagsform? Borgskalan är väldigt smart o enkel.
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 20:29Oja alltid =) men du missförstår mig ju är jag seg och trött så anpassar jag ju farten efter det det är ju en självklarhet!
Oja alltid =) men du missförstår mig ju är jag seg och trött så anpassar jag ju farten efter det det är ju en självklarhet!