Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 00:25-> David Jag hade det jättetrevligt i lördags och passade på att njuta. men springer jag LL igen vill jag nog ha bättre möjligheter att springa snabbare och undrar helt enkelt hur man kan förbättra det dåliga utgångsläget.
-> Johan N Tiderna jag angav va
-> David Jag hade det jättetrevligt i lördags och passade på att njuta. men springer jag LL igen vill jag nog ha bättre möjligheter att springa snabbare och undrar helt enkelt hur man kan förbättra det dåliga utgångsläget.
-> Johan N Tiderna jag angav va
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 06:34Det går på LL också, men, förmodligen liksom i alla andra lopp, i mån av plats. Det går inte längre när startgruppen är full.
Det går på LL också, men, förmodligen liksom i alla andra lopp, i mån av plats. Det går inte längre när startgruppen är full.
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 07:15Vilka lopp kan man seeda om sig på plats, föfutom LL?
Vilka lopp kan man seeda om sig på plats, föfutom LL?
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 07:40@Henrik: Du får träna mer, bli en bättre löpare och lära dig att öppna snabbare så har du precis lika stor chans att göra en bra tid som alla andra i LL. Att ljuga sig till en bättre startplats gör dig bara till en fuskare och vem vill vara en fuskare!?
@Henrik: Du får träna mer, bli en bättre löpare och lära dig att öppna snabbare så har du precis lika stor chans att göra en bra tid som alla andra i LL. Att ljuga sig till en bättre startplats gör dig bara till en fuskare och vem vill vara en fuskare!?
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 08:52Ett annat problem är galn... optimisterna som rusar i världsrekordfart från början och sen sänker farten redan efter ett antal 100 meter. De blir då en propp för de som springer kontrollerat och "professionellt", och vet hur långt loppet är och sin kapaci
Ett annat problem är galn... optimisterna som rusar i världsrekordfart från början och sen sänker farten redan efter ett antal 100 meter. De blir då en propp för de som springer kontrollerat och "professionellt", och vet hur långt loppet är och sin kapaci
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 09:12Sven:
Eller så vet galningarna att "alla andra" kommer rusa i början och försöker komma före dem in på den knixigare delen av banan.
Sven:
Eller så vet galningarna att "alla andra" kommer rusa i början och försöker komma före dem in på den knixigare delen av banan.
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 09:20@Magnus - Vasaloppet
@Magnus - Vasaloppet
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 09:57Och plötsligt försvann alla tankar på att springa Lidingöloppet.
Det verkar jättestressigt, ju!
Och plötsligt försvann alla tankar på att springa Lidingöloppet.
Det verkar jättestressigt, ju!
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 10:17Galningarna är de som inte kan förstå skillnaden mellan (ex vis) en 4:00/km-löpare som startar i sitt tempo och en 5:00/km-löpare som tar sig vatten över huvudet (dvs galningarna själva).
Galningarna är de som inte kan förstå skillnaden mellan (ex vis) en 4:00/km-löpare som startar i sitt tempo och en 5:00/km-löpare som tar sig vatten över huvudet (dvs galningarna själva).
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 10:24Ja, man skall veta sin plats och inte springa för fort!!! 😀
Ja, man skall veta sin plats och inte springa för fort!!! 😀