Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 12:11Det är inte seedningen som är problemet utan att det är för mycket folk som ganska omgående efter starten på gärdet skall in på stig.
Nu har LL valt att ha det så här och då är det upp till mig att välja:
1. Avstå
2. Försöka springa efter de förutsättn
Det är inte seedningen som är problemet utan att det är för mycket folk som ganska omgående efter starten på gärdet skall in på stig.
Nu har LL valt att ha det så här och då är det upp till mig att välja:
1. Avstå
2. Försöka springa efter de förutsättn
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 12:15Man måste testa för att lyckas!
Jag tycker folk gör rätt att testa sina begränsningar, har man problem med att det är mycket folk så har man hamnat fel.
När ska de annars testa? Jag ger alltid extra på tävling och öppnar gärna hårdare bara för att komm
Man måste testa för att lyckas!
Jag tycker folk gör rätt att testa sina begränsningar, har man problem med att det är mycket folk så har man hamnat fel.
När ska de annars testa? Jag ger alltid extra på tävling och öppnar gärna hårdare bara för att komm
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 12:23Det är stressigt i en knapp kilometer, om man nu har för avsikt att springa fortare än de andra i startgruppen. Annars är det inte stressigt.
Det är stressigt i en knapp kilometer, om man nu har för avsikt att springa fortare än de andra i startgruppen. Annars är det inte stressigt.
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 12:27Anna S - SPRING! Det är ett av de roligaste loppet inom löpning tycker jag (har startat i startgrupp 7, 5 och nu senast 3) inga konstigheter i någon av grupperna tycker jag 🙂
Anna S - SPRING! Det är ett av de roligaste loppet inom löpning tycker jag (har startat i startgrupp 7, 5 och nu senast 3) inga konstigheter i någon av grupperna tycker jag 🙂
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 17:50Det är också väldigt lätt att gasta att alla ska hålla höger "för att JAG håller minsann 4:30/km" och då ska den stackare som ligger och segar i 5:10 förbi en som springer i 6:14, ut till höger vare sig det går eller inte.
Lite grann kom jag att tänka på
Det är också väldigt lätt att gasta att alla ska hålla höger "för att JAG håller minsann 4:30/km" och då ska den stackare som ligger och segar i 5:10 förbi en som springer i 6:14, ut till höger vare sig det går eller inte.
Lite grann kom jag att tänka på
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 18:20Men springer du i så snabbt tempo som 4:30 så har du väl förhoppningsvis seedat dig till en snabbare startgrupp sedan innan och bör väl ligga i startgrupp 1 eller 2 som högst (?) = det är trots allt inte SÅ många "långsamma" i den gruppen och om du snitta
Men springer du i så snabbt tempo som 4:30 så har du väl förhoppningsvis seedat dig till en snabbare startgrupp sedan innan och bör väl ligga i startgrupp 1 eller 2 som högst (?) = det är trots allt inte SÅ många "långsamma" i den gruppen och om du snitta
Quote from Camilla Höög on 26 September 2011, 18:21Om folk bara kunde flytta sig åt höger någon gång så skulle det funka ganska bra. Jag har som regel att om någon springer om mig på höger sida så är jag för långt åt vänster. Om alla körde med den tekniken skulle allt flyta helt perfekt 🙂
Om folk bara kunde flytta sig åt höger någon gång så skulle det funka ganska bra. Jag har som regel att om någon springer om mig på höger sida så är jag för långt åt vänster. Om alla körde med den tekniken skulle allt flyta helt perfekt 🙂
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 18:22Håller me ovanstående =)
Håller me ovanstående =)
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 18:29Problemet som jag ser det är för få startgrupper med för många löpare i. Dessutom kanske det skulle vara någon minut längre mellan grupperna för det tar inte många kilometer innan man får börja trängas med eftersläntrarna i startgruppen före.
Sen kan jag
Problemet som jag ser det är för få startgrupper med för många löpare i. Dessutom kanske det skulle vara någon minut längre mellan grupperna för det tar inte många kilometer innan man får börja trängas med eftersläntrarna i startgruppen före.
Sen kan jag
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 18:30Nu finns det alltid en packe oseedade löpare som inte har meriter från något lopp som startar långt back, trots att de är snabba. Det finns också löpare som anmält sig sent och hamnat i den startgrupp där de fanns plats kvar och inte där de borde. Andra s
Nu finns det alltid en packe oseedade löpare som inte har meriter från något lopp som startar långt back, trots att de är snabba. Det finns också löpare som anmält sig sent och hamnat i den startgrupp där de fanns plats kvar och inte där de borde. Andra s