Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 13:12Henrik: "Själv brukar jag tänka på att få fram höften och luta hela kroppen framåt". Det går inte, då ramlar du. Kroppens tyngdpunkt måste ligga över fötterna, annars ökar man snabbt farten. Notera att de som säger att de lutar sig framåt i backen kommer
Henrik: "Själv brukar jag tänka på att få fram höften och luta hela kroppen framåt". Det går inte, då ramlar du. Kroppens tyngdpunkt måste ligga över fötterna, annars ökar man snabbt farten. Notera att de som säger att de lutar sig framåt i backen kommer
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 15:12Vad är det som är så roligt med det, Lars?
Vad är det som är så roligt med det, Lars?
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 15:48Magnus: Jag upplever det som roligt för egen del. Svårt att förklara, men det är roligt när man känner att man kan springa fortare. Att få ett ett kvitto på att träningen fungerat.
Magnus: Jag upplever det som roligt för egen del. Svårt att förklara, men det är roligt när man känner att man kan springa fortare. Att få ett ett kvitto på att träningen fungerat.
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 17:28Själv tycker jag det är roligt att förbättra mig, och inte så intresserad av hur många jag springer om i nedförsbackarna.
Själv tycker jag det är roligt att förbättra mig, och inte så intresserad av hur många jag springer om i nedförsbackarna.
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 17:53Tack för alla bra tips. Sprang samma runda idag och försökte tänka på att inte luta mig bakåt som steg ett, och det märkte jag skillnad på. Får jobba mer på det, eftersom det var lätt att glömma bort om jag inte tänkte mig för. Det blir en del teknik att
Tack för alla bra tips. Sprang samma runda idag och försökte tänka på att inte luta mig bakåt som steg ett, och det märkte jag skillnad på. Får jobba mer på det, eftersom det var lätt att glömma bort om jag inte tänkte mig för. Det blir en del teknik att
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 22:46Jag förstår Lars Pensjö till 100%. Det är roligt och peppande att springa om folk på tävlingar och säkert en anledning till att jag själv springer bra mycket fortare på tävling än på träning. Djuriska instinkter? - Javisst!
Sedan förstår jag Magnus också
Jag förstår Lars Pensjö till 100%. Det är roligt och peppande att springa om folk på tävlingar och säkert en anledning till att jag själv springer bra mycket fortare på tävling än på träning. Djuriska instinkter? - Javisst!
Sedan förstår jag Magnus också
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 12:52Håller med Lars; det är ju riktigt gött att kliva av stigen i ett traillopp och köra stora älg-kliv i nedförsbacken 🙂
Håller med Lars; det är ju riktigt gött att kliva av stigen i ett traillopp och köra stora älg-kliv i nedförsbacken 🙂