Quote from Elias Engqvist on 26 November 2009, 10:18Jo, jag förstod det och håller med. Men "din kalender ser inte så löpmässigt stark ut." var en kommentar som inte passade riktigt. Han skrev inte "ut och spring" han skrev "ut och träna"... Iofs är det här löpnings-gruppen men iaf.
Jo, jag förstod det och håller med. Men "din kalender ser inte så löpmässigt stark ut." var en kommentar som inte passade riktigt. Han skrev inte "ut och spring" han skrev "ut och träna"... Iofs är det här löpnings-gruppen men iaf.
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 10:22Jag tar för givet att man skriver om löpning i löpgruppen. Tyckte hans komentar var lite för nonchig och onödig bara. Jag menar. Det går ju att både lägga tid på att träna OCH att lära sig nya saker, snoka i intressanta teorier och läsa studier..
Jag tar för givet att man skriver om löpning i löpgruppen. Tyckte hans komentar var lite för nonchig och onödig bara. Jag menar. Det går ju att både lägga tid på att träna OCH att lära sig nya saker, snoka i intressanta teorier och läsa studier..
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 10:24Intressant och välskrivet (t+)
Intressant och välskrivet (t+)
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 10:25"Intressant är också att det mest tyder på att det är löparens självvalda steglängd som ger lägst syrekrav (Saunders et al., 2004)."
Nåt att fundera på för alla som försöker ändra på stegfrekvensen på ett "onaturligt" sätt.
"Intressant är också att det mest tyder på att det är löparens självvalda steglängd som ger lägst syrekrav (Saunders et al., 2004)."
Nåt att fundera på för alla som försöker ändra på stegfrekvensen på ett "onaturligt" sätt.
Quote from Elias Engqvist on 26 November 2009, 10:26Håller med dig Linda. Tycker bara att bara för att nån slänger ur sig nåt sånt så behöver man inte svara pss. Hans löpning var ju inte SÅ dålig.
Håller med dig Linda. Tycker bara att bara för att nån slänger ur sig nåt sånt så behöver man inte svara pss. Hans löpning var ju inte SÅ dålig.
Quote from Elias Engqvist on 26 November 2009, 10:27Magnus steglängd och frekvens hänger inte säkert ihop såvida man inte blandar in hastighet också!
Magnus steglängd och frekvens hänger inte säkert ihop såvida man inte blandar in hastighet också!
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 10:31Ja det var steglängd jag menade, förstås.
Ja det var steglängd jag menade, förstås.
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 10:36Christer, Ahh Det känns som att du medvetet missförstår mig!
"Håller med dig Linda. Tycker bara att bara för att nån slänger ur sig nåt sånt så behöver man inte svara pss. Hans löpning var ju inte SÅ dålig. "
Hans löpning är inte dålig, MEN att gå in i
Christer, Ahh Det känns som att du medvetet missförstår mig!
"Håller med dig Linda. Tycker bara att bara för att nån slänger ur sig nåt sånt så behöver man inte svara pss. Hans löpning var ju inte SÅ dålig. "
Hans löpning är inte dålig, MEN att gå in i
Quote from Elias Engqvist on 26 November 2009, 10:40Äh, jaja, vi skiter i det här...snart ska jag ut o köra intervaller 🙂
Äh, jaja, vi skiter i det här...snart ska jag ut o köra intervaller 🙂
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 10:44Bu för att gnälla när nån just gjort ett så bra inlägg som Frida.
(t-)
Men nu ska jag ut o springa 🙂
Bu för att gnälla när nån just gjort ett så bra inlägg som Frida.
(t-)
Men nu ska jag ut o springa 🙂