Quote from Fredrik Närenfors on 21 November 2009, 21:10Men så är du ju en riktig *Cyklist* också David.
Edit på begäran
Men så är du ju en riktig *Cyklist* också David.
Edit på begäran
Quote from Funbeat user on 21 November 2009, 21:15Cyklist med stor bokstav, tack.
Cyklist med stor bokstav, tack.
Quote from Funbeat user on 21 November 2009, 21:15Min cykel var alldeles för billig med tanke på hur snabbt jag cyklar...
Min cykel var alldeles för billig med tanke på hur snabbt jag cyklar...
Quote from Funbeat user on 21 November 2009, 22:41Mina lågbudgetcyklar harmonierar perfekt med min fart 🙂
Mina lågbudgetcyklar harmonierar perfekt med min fart 🙂
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 07:12LOOK började med linje-aeroramar redan i mitten av nittiotalet så Cervelo snodde deras tanke.
Monark hade stålramar i aeromodell redan på femtiotalet men de var svåra att svetsa.Nu är detta ingen information från TOUR utan enbart säkra källor.
LOOK började med linje-aeroramar redan i mitten av nittiotalet så Cervelo snodde deras tanke.
Monark hade stålramar i aeromodell redan på femtiotalet men de var svåra att svetsa.
Nu är detta ingen information från TOUR utan enbart säkra källor.
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 10:37Säkert så är SLC:n alldeles för dyr och avancerad för mig MEN nu är jag i allafall en mycket glad och nöjd ägare av en Stevens SLC!! och dessutom med Mavic Cosmetic carbon SL hjul. Sen får folk tycka och tänka vad dom vill när de ser mig ute på vägarna.
Säkert så är SLC:n alldeles för dyr och avancerad för mig MEN nu är jag i allafall en mycket glad och nöjd ägare av en Stevens SLC!! och dessutom med Mavic Cosmetic carbon SL hjul. Sen får folk tycka och tänka vad dom vill när de ser mig ute på vägarna.
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 10:43Köp den cykel som du vill ha !!!
Skit i vad andra tycker..... ( 90 % av cyklisterna har i alla fall "för fina" cyklar)/ En med för fin och snabb cykel 😉
Köp den cykel som du vill ha !!!
Skit i vad andra tycker..... ( 90 % av cyklisterna har i alla fall "för fina" cyklar)
/ En med för fin och snabb cykel 😉
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 12:09Det ska kosta! Vackra cyklar är dyra cyklar...de e bara så..
Det ska kosta! Vackra cyklar är dyra cyklar...de e bara så..
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 12:45Synd att det blev omslag i vädret. Premiär turen vill jag inte köra i regn, hoppas vädret går till sig till nästa helg.
Synd att det blev omslag i vädret. Premiär turen vill jag inte köra i regn, hoppas vädret går till sig till nästa helg.
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 11:10Vad pinsamt med människor som får ont i magen av att andra köper dyrare cyklar "än nödvändigt".
Vad pinsamt med människor som får ont i magen av att andra köper dyrare cyklar "än nödvändigt".