Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 11:29Köper du en cykel som kostar 40 000:- klassas du som idiot av väldigt många ...
Skall du köpa en bil på samma nivå (i förhållande till det bästa) får du ge 4 000 000:-
Folk kan bränna 40 000:- på en TV eller stereo och anses som normala ....
Folk kan br
Köper du en cykel som kostar 40 000:- klassas du som idiot av väldigt många ...
Skall du köpa en bil på samma nivå (i förhållande till det bästa) får du ge 4 000 000:-
Folk kan bränna 40 000:- på en TV eller stereo och anses som normala ....
Folk kan br
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 12:27Det är säkert den klassiska svenska avundsjukan!! Jag märker bara här på jobbet vad olika reaktioner jag får när jag berättar att jag har köpt en cykel för 40 000:-
Tänk vilken tv och ljudsystem du får för dom pengarna.... Jag tycker att de är lika tragis
Det är säkert den klassiska svenska avundsjukan!! Jag märker bara här på jobbet vad olika reaktioner jag får när jag berättar att jag har köpt en cykel för 40 000:-
Tänk vilken tv och ljudsystem du får för dom pengarna.... Jag tycker att de är lika tragis
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 12:29Ont i magen är det väl ingen som får?
Däremot har jag hört en del cyklister uttrycka hur nöjda de är med att de cyklar fortare än NN som har en n ggr så dyr cykel ... & den lilla (gröna) glädjen kanske man inte ska missunna folk?
Ont i magen är det väl ingen som får?
Däremot har jag hört en del cyklister uttrycka hur nöjda de är med att de cyklar fortare än NN som har en n ggr så dyr cykel ... & den lilla (gröna) glädjen kanske man inte ska missunna folk?
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 12:53Tolkade ett inlägg högre upp som om ett visst mant infann sig, men ont i magen var inte bokstavligt menat, utan snarare en metafor.
Tolkade ett inlägg högre upp som om ett visst mant infann sig, men ont i magen var inte bokstavligt menat, utan snarare en metafor.
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 13:07Nicklas: Kan vi inte få se lite bilder? 🙂
Nicklas: Kan vi inte få se lite bilder? 🙂
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 14:56Japp nu vill vi se bilder på klimpen! Seså!
...och jag var bara tvungen, f´låt: http://sv.wikipedia.org/wiki/Jantelagen
Japp nu vill vi se bilder på klimpen! Seså!
...och jag var bara tvungen, f´låt: http://sv.wikipedia.org/wiki/Jantelagen
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 16:34Alla har inte möjlighet att köpa massor av prylar.
Alla har inte möjlighet att köpa massor av prylar.
Quote from Berit Bengtson on 23 November 2009, 16:34Nicklas:
Grattis till din nya cykel, hoppas att du blir nöjd med den.
Nicklas:
Grattis till din nya cykel, hoppas att du blir nöjd med den.
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 19:40Herrejistanes. Jantelagen minsann. Vilka reaktioner.
Jag har då aldrig fått ont i magen och missunnar ingen en underbar vacker pärla till cykel. Synd att ens ord blir vrängda till oigenkännlighet och man får skit för att man uttrycker vad man tänker.
De
Herrejistanes. Jantelagen minsann. Vilka reaktioner.
Jag har då aldrig fått ont i magen och missunnar ingen en underbar vacker pärla till cykel. Synd att ens ord blir vrängda till oigenkännlighet och man får skit för att man uttrycker vad man tänker.
De
Quote from ellen olsson on 23 November 2009, 19:49Kung Jante regerar...
Kung Jante regerar...