Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningStockholm Marathon, återbud
You need to log in to create posts and topics.

Som arrangör har du ett val att göra. Antingen tillåta namnbyte eller inte. Om du inte tillåter namnbyte blir tillvaron lite enklare, alla betalar vid anmälan. Inget mer hanterande. Om du tillåter namnbyte kommer det dels till en administrativ hantering a

Jag vet att det pågår mycket diskussioner just nu med bl.a ARN och liknande myndigheter om reglerna för vidaresäljning av material. Bland annat vet jag att ticnet fick varningar/tillsägelser, då man vid köp tvingas lova att inte sälja sin biljett vidare o

Rent administrativt så bör det inte vara ett bekymmer, på t ex Bellmanstafetten anmäler du laget och sen väl på plats så meddelar man vem som springer vilken/vilka sträckor.

Ingen är mer ledsen än jag att jag inte kommer att springa. Det har tagit tre dagar att ta beslutet att ställa in. Jag gör det av hälsoskäl. Man måste ju vara ärlig mot sigsjälv.

Jodå, jag tror att alla skulle vara gladare om det gick att sälja/köpa sta

Det är inget problem, det är en viljesak!!!
Det bevisar Vasaloppet, Vätternrundan och Lidingöloppet
Men får man alltid alla platser sålda på rekordtid utan att behöva ändra sina regler så spelar det ju ingen roll för arrangörerna.
Jag vill (som jag redan

Om jag hade bott i Stockholm hade jag gjort det utan att tvivla. Men jag bor i låååångtbortistan, i Luleå. Jag har redan avbokat hotellet i Stockholm och jag kommer att flytta flygbiljetten till en annan weekend. Jag har ju redan sett spektaklet marathon

Umeåmaran 13 okt, lite närmare 🙂
http://www.jallestc.se/index.php?type=8

Högakusten Marathon 4 augusti
http://www.hkmarathon.nu/content/view/1/2/
Finns en hel del att välja på
Höga kusten får man inte sälja sin plats men den kostar bara 250kr 🙂
Och

Jag håller absolut med Janne här.....får du den inte såld så kan du ju ändå gå ner å hämta nummerlappen samt det som finns i nummerlappskuvertet. Efter maran så kan du hämta ut en gooooodybag samt få varm korv med öl å en jättefin T-shirt....ja det är ju

Kjell, det är långt att gå från Luleå till Stockholm. Och lite jobbigt också om man dessutom inte är helt frisk!

Är det ingen som tecknar startklar. Är man skadad så krävs ett läkarintyg, så får du tillbaka hela avgiften. Det gjorde jag häromåret. Det går säkert att teckna nu i efterhand.