Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 18:03Ja hur är det med cykel och skidor? Finns ett tillägg har jag för mig just för när man tränar till VR ...
Ja hur är det med cykel och skidor? Finns ett tillägg har jag för mig just för när man tränar till VR ...
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 18:11Just den där lilla förkortningen "m.fl." är lömsk för den ger dem en lucka att påstå att t ex cykling eller skidor är farligt. Man kan få in mycket under "m.fl." och som konsument tycker jag att jag har rätt att veta på förhand vad de hade tänkt låtas rym
Just den där lilla förkortningen "m.fl." är lömsk för den ger dem en lucka att påstå att t ex cykling eller skidor är farligt. Man kan få in mycket under "m.fl." och som konsument tycker jag att jag har rätt att veta på förhand vad de hade tänkt låtas rym
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 10:52Jag använde mig av Startklar förra året och det fungerade perfekt. Kunde inte springa Stockholm p g a skada som jag fick i ett mindre lopp i Helsingborg ett par veckor innan. Skickade in läkarintyg. Tyvärr gäller det inte för utlandslopp.
Jag använde mig av Startklar förra året och det fungerade perfekt. Kunde inte springa Stockholm p g a skada som jag fick i ett mindre lopp i Helsingborg ett par veckor innan. Skickade in läkarintyg. Tyvärr gäller det inte för utlandslopp.
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 11:35Jag bara undrar en sak...hur länge blir man avstängd om man säljer biljetten?
Ett år, två år eller för resten av livet?
Jag bara undrar en sak...hur länge blir man avstängd om man säljer biljetten?
Ett år, två år eller för resten av livet?
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 13:57undrar man vad som täcks och inte i Startklar är det bara att ställa frågan till Folksam. Och se till att få skriftligt svar.
undrar man vad som täcks och inte i Startklar är det bara att ställa frågan till Folksam. Och se till att få skriftligt svar.