Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 19:43Lady: Aha, jag hade för mig att jag hörde siffran strax över 300 på Vällingby. Men tänker man efter hur det såg ut vid startlinjen så kunde man ju begripa att det inte var så. Då var det ju inte konstigt att det var ödsligt. 🙂
Lady: Aha, jag hade för mig att jag hörde siffran strax över 300 på Vällingby. Men tänker man efter hur det såg ut vid startlinjen så kunde man ju begripa att det inte var så. Då var det ju inte konstigt att det var ödsligt. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 17:09Under 4:45 hoppas jag att det blir på min första mara
Under 4:45 hoppas jag att det blir på min första mara
Quote from Elias Engqvist on 19 May 2008, 00:14Det var länge sen sist men c:a 4:15 kanske...
Det var länge sen sist men c:a 4:15 kanske...
Quote from Magnus Å on 19 May 2008, 09:02Kommer att springa i Edinburgh på söndag och inte i Stockholm, men jag hoppar på spekulationståget ändå. Träningen har fungerat över all förväntan, jag har fått varit skadefri och fri från sjukdomar sedan januari (ta i trä). Det har resulterat i en väsent
Kommer att springa i Edinburgh på söndag och inte i Stockholm, men jag hoppar på spekulationståget ändå. Träningen har fungerat över all förväntan, jag har fått varit skadefri och fri från sjukdomar sedan januari (ta i trä). Det har resulterat i en väsent
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 09:23Edinburgh, det lät spännande!!! Lycka till, Daniel!
Edinburgh, det lät spännande!!! Lycka till, Daniel!
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 11:59Edinburgh, är det inte den som avslutas längs "The Royal Mile"? En inte allt igenom enkel avslutning i så fall.
Edinburgh, är det inte den som avslutas längs "The Royal Mile"? En inte allt igenom enkel avslutning i så fall.
Quote from Magnus Å on 19 May 2008, 12:34Nej målgången sker nuförtiden några kilometer utanför Edinburgh stadskärna ("The Royal Mile" ligger väl i gamla stan?). Edinburgh marathon ändrade bansträckning förra året, innan dess är det mycket möjligt att loppet avslutades med The Royal Mile.
Vad s
Nej målgången sker nuförtiden några kilometer utanför Edinburgh stadskärna ("The Royal Mile" ligger väl i gamla stan?). Edinburgh marathon ändrade bansträckning förra året, innan dess är det mycket möjligt att loppet avslutades med The Royal Mile.
Vad s
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 12:40...och vill du ha snabba, flaka lopp får du nog ta dig ner till Amsterdam, frankfurt, berlin regionen. Sthlm är ju ganska tunga bana i jmf oxå.
Dock håller jag med om att det är knepigt med mile-märkning. Men då får du något och tänka på underloppet när
...och vill du ha snabba, flaka lopp får du nog ta dig ner till Amsterdam, frankfurt, berlin regionen. Sthlm är ju ganska tunga bana i jmf oxå.
Dock håller jag med om att det är knepigt med mile-märkning. Men då får du något och tänka på underloppet när
Quote from Lotta W on 19 May 2008, 17:26Daniel, var inte orolig: det kommer bara att göra väldigt ont i låren i slutet av loppet 😉
Daniel, var inte orolig: det kommer bara att göra väldigt ont i låren i slutet av loppet 😉
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 21:01Sprang på 4:31 förra året och hoppas på en bättre tid i år.
Sprang på 4:31 förra året och hoppas på en bättre tid i år.