Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 19:05Siktet är inställt på 3:30 ,men jag har 2 halvmaror kvar innan, GBG varvet och en lokal onsdagen före SM. Så jag får vara glad om jag kommer i mål.
Siktet är inställt på 3:30 ,men jag har 2 halvmaror kvar innan, GBG varvet och en lokal onsdagen före SM. Så jag får vara glad om jag kommer i mål.
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 20:14Svårt med tidsmål - mitt egentliga mål är att hålla ett jämnt tempo och ha så roligt jag kan. 4:30 som jag egentligen tränade för känns lite väl tufft just nu. Beroende på vädret kanske inte direkt omöjligt, men... onödigt, ifall ni förstår hur jag menar.
Svårt med tidsmål - mitt egentliga mål är att hålla ett jämnt tempo och ha så roligt jag kan. 4:30 som jag egentligen tränade för känns lite väl tufft just nu. Beroende på vädret kanske inte direkt omöjligt, men... onödigt, ifall ni förstår hur jag menar.
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 20:31Jag sprang mitt debutlopp i Vännäs den tionde, men jag tror inte jag dra några slutsatser eller sätta några tidsmål efter den tiden (1.50) utan jag tar Stockholm som en trevlig upplevelse!
Jag sprang mitt debutlopp i Vännäs den tionde, men jag tror inte jag dra några slutsatser eller sätta några tidsmål efter den tiden (1.50) utan jag tar Stockholm som en trevlig upplevelse!
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 22:43Eftersom det är min första mara så får målet vara att komma i mål.
Tror och hoppas att jag ligger runt 3:45.Tränar med TSM i 3:30 gruppen men tror att det blir svårt.
Har gjort 2st 30 km pass för några veckor sedan men det är svårt att gissa hur kroppen
Eftersom det är min första mara så får målet vara att komma i mål.
Tror och hoppas att jag ligger runt 3:45.
Tränar med TSM i 3:30 gruppen men tror att det blir svårt.
Har gjort 2st 30 km pass för några veckor sedan men det är svårt att gissa hur kroppen
Quote from Lena Bjerlöw on 12 May 2008, 22:57Jag ska försöka hänga på 4:15 farthållaren. Får se hur det går, ska bli spännande! 🙂
Jag ska försöka hänga på 4:15 farthållaren. Får se hur det går, ska bli spännande! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 23:00Ok tack Christer G, jag får ta mej en funderare på detta.
Men.. jag tror att det som verkligen kan få mej att överträffa mej själv är just den intensiva tävlingskänslan.. när man tar span på en rygg och så tänker man att du din j**** dej ska jag dänga.. o
Ok tack Christer G, jag får ta mej en funderare på detta.
Men.. jag tror att det som verkligen kan få mej att överträffa mej själv är just den intensiva tävlingskänslan.. när man tar span på en rygg och så tänker man att du din j**** dej ska jag dänga.. o
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 00:014h 30min bör jag klara. hoppas på runt 4h.
4h 30min bör jag klara. hoppas på runt 4h.
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 08:51Min målsättning är under 4h. Sprang Vällingby Marathon på 4:20h för ett tag sen och det fanns kvar att ge där, så jag borde vara god för sub4h. Dock är ju trängseln en faktor som är svår att uppskatta. Negativ split 2:05 - 1:55 eller liknande blir nog upp
Min målsättning är under 4h. Sprang Vällingby Marathon på 4:20h för ett tag sen och det fanns kvar att ge där, så jag borde vara god för sub4h. Dock är ju trängseln en faktor som är svår att uppskatta. Negativ split 2:05 - 1:55 eller liknande blir nog upp
Quote from Linn Bäärnhielm on 13 May 2008, 12:28Eftersom det är mitt första marathonlopp så är mitt mål att ta mig runt.
Skulle jag gissa på en tid så hoppas jag på under 4 timmar om allt går bra vill säga.
Eftersom det är mitt första marathonlopp så är mitt mål att ta mig runt.
Skulle jag gissa på en tid så hoppas jag på under 4 timmar om allt går bra vill säga.
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 17:41Är också mara-nybörjare så målet är att ta sig runt. Och helst inte komma sist av alla... 😉
Är också mara-nybörjare så målet är att ta sig runt. Och helst inte komma sist av alla... 😉