Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det har gått riktigt knackigt på sista tiden, så jag har fått skruva ned mina förväntningar en del. Om jag lyckas hitta lite form till maran hoppas jag komma bland de 1000 bästa, kring 3.20. Om den dåliga formen håller i sig får jag sikta på 3.30 i ställe

Siktade på 3:30 men hälsenan la krokben för det tror jag. Jag siktar på 3:45 och kommer jag under 3:40 kommer jag göra en liten partydans på stadion.

Att gå under 3.15 skulle kännas makalöst.
Realistiskt är att sikta på att slå min tid från Vällingbymaran, 3.25. Tror dock att Stockholmsmarans bana är lite tuffare.

Vädret kommer väl att spela stor roll, det kommer säkert att påverka på 15 minuter hit e

Niko: Banan är marginellt tuffare, men avsevärt mycket roligare! Vällingby var bland det tråkigaste jag sprungit, sett till miljön. Trängseln på SM är dock en fartdödare.

Hurra, äntligen någon mer som tyckte att Vällingby var tråkigt! Men Sebastian, var inte LU det också? Det var EN av anledningarna till att jag skippade det - hur kul är det på en skala att masa omkring alldeles solokvist i flera timmar? Inget folkvimmel,

Även om man inte har en springkompis från början är det ju inte omöjligt att slå följe med en annan löpare ett tag, det är ganska vanligt att man hjälps åt och drar åt varandra om man har ungefär samma fart.

Dessurom är det så underbart vacker längs bana

Ja men på Vällingby såg jag knappt någon annan löpare, så det var inte lätt att hitta någon att växeldra med! Nej, där springer jag nog inte fler gånger om jag inte hittar någon mer med lämplig fart som vill springa. Måhända en flack bana, men psykiskt mö

Det var knappt 300 som kom till start i LU, så många var det nog inte vid Vällingby tror jag inte. Om jag inte läser resultatlistan från Vällingby fel var det 98 som kom i mål, och det var nog inte 200 som bröt 😉

Fia-Lotta: Jag hittade två personer att springa med på LU, sen bytte jag några ord med folk lite här och där. De sista 3 milen (ungefär) hängde jag ihop med Gunnar från Östersund. Vi hade skittrevligt ihop! Det tycker jag är tjusningen med lite längre lop

Tror på en tid på 3.14 eller 3.29 beroende på hur det går på GV... Från startskottet 😉