Quote from Guest on 3 June 2012, 07:15Anmälan till 2013-års mara har öppnat och ser att anmälningsavgiften är 945:-.
Visst det är tillgång och efterfrågan som styr men jag anser att det blivit alldeles galet med dessa hutlösa anmälningsavgifter. Tittar man ut i Europa så ligger startavgiftern
Anmälan till 2013-års mara har öppnat och ser att anmälningsavgiften är 945:-.
Visst det är tillgång och efterfrågan som styr men jag anser att det blivit alldeles galet med dessa hutlösa anmälningsavgifter. Tittar man ut i Europa så ligger startavgiftern
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 07:25När jag sneglade mot Paris förra året så kostade det nog ungefär i den prisklassen..
När jag sneglade mot Paris förra året så kostade det nog ungefär i den prisklassen..
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 08:40Det är ju valfritt vad man vill lägga sina pengar på. För mig känns det nog inte riktigt värt det. Jag skulle gärna springa Stockholm marathon någon mer gång, det skulle blivit i år men jag DNS:ade på grund av graviditet. Nästa år är det mycket möjligt at
Det är ju valfritt vad man vill lägga sina pengar på. För mig känns det nog inte riktigt värt det. Jag skulle gärna springa Stockholm marathon någon mer gång, det skulle blivit i år men jag DNS:ade på grund av graviditet. Nästa år är det mycket möjligt at
Quote from Elias Engqvist on 3 June 2012, 09:59Om det är värt det eller inte beror på:
1) Hur mycket pengar man har/hur man värderar pengar...
2) Hur kul man tycker det är/huyr man värderar loppet.Det är helt individuellt!
Om det är värt det eller inte beror på:
1) Hur mycket pengar man har/hur man värderar pengar...
2) Hur kul man tycker det är/huyr man värderar loppet.
Det är helt individuellt!
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 10:13Ta tillfället i akt att botanisera i alla de andra maratonloppen här i landet: Båstad Marathon, Öland Marathon, Höga Kusten Marathon, Månkarbo Marathon, Göteborgs Marathon, Umemaran, Växjö Marathon, Vällingby Marathon och Aros Marathon för att bara nämna
Ta tillfället i akt att botanisera i alla de andra maratonloppen här i landet: Båstad Marathon, Öland Marathon, Höga Kusten Marathon, Månkarbo Marathon, Göteborgs Marathon, Umemaran, Växjö Marathon, Vällingby Marathon och Aros Marathon för att bara nämna
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 10:43Och lilla Kraftloppet i Finspång har både en ultra och en marathon till mänskligt pris. Endast 300 kronor om man anmäler sig i förväg, annars 350 om man anmäler sig på plats. 😉
Och lilla Kraftloppet i Finspång har både en ultra och en marathon till mänskligt pris. Endast 300 kronor om man anmäler sig i förväg, annars 350 om man anmäler sig på plats. 😉
Quote from Catharina Brattlin on 3 June 2012, 10:59Bromölla Marathon för det lilla priset 200:- 🙂
För mig, som bor längst ner i Sverige, skulle ett SM kosta ca 3500-4000:- om man inkluderar 2 hotellnätter, resa och startavgift. Eftersom maken också springer blir det ju det dubbla. Nej, för mig är inte
Bromölla Marathon för det lilla priset 200:- 🙂
För mig, som bor längst ner i Sverige, skulle ett SM kosta ca 3500-4000:- om man inkluderar 2 hotellnätter, resa och startavgift. Eftersom maken också springer blir det ju det dubbla. Nej, för mig är inte
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 11:00-"Men bara Stockholm Stockholm Marathon har" (H)
-"Men bara Stockholm Stockholm Marathon har" (H)
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 11:00En sak i alla fall helt klar: organisationen, supporten och funktionärerna igår var helt i toppklass. Godaste pastan på länge. Fantastiskt bra och täta vätskekontroller + sportdryck + annat. Jag är oerhört nöjd. Det bara rullade på till 100% trots skitvä
En sak i alla fall helt klar: organisationen, supporten och funktionärerna igår var helt i toppklass. Godaste pastan på länge. Fantastiskt bra och täta vätskekontroller + sportdryck + annat. Jag är oerhört nöjd. Det bara rullade på till 100% trots skitvä
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 11:07Jag tänker på alla millopp som tar 300kr och över. Där får man inte mycket mil för pengarna.
Jag tänker på alla millopp som tar 300kr och över. Där får man inte mycket mil för pengarna.