Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 18:08Det var förrförra Midnattsloppet JE. Den som sprangs i tropisk hetta och folk uppmanades plocka upp begagnade och söndertrampade muggar från backen för att kunna få vatten.
Det var förrförra Midnattsloppet JE. Den som sprangs i tropisk hetta och folk uppmanades plocka upp begagnade och söndertrampade muggar från backen för att kunna få vatten.
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 18:14Där ser man, kan ju inte veta allt 😉
Där ser man, kan ju inte veta allt 😉
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 23:04Ger mig in i gurksnackets åtgång. Jag skäms men kan inte hjälpa det... Sträckte ut min vantklädda vänsterhand och fick 4!!! gurkor som det dröp inläggning från tryckta i min näve. Detta skedde ca 1:46 efter startskottet. Och jag slängde 2 av dem i närhete
Ger mig in i gurksnackets åtgång. Jag skäms men kan inte hjälpa det... Sträckte ut min vantklädda vänsterhand och fick 4!!! gurkor som det dröp inläggning från tryckta i min näve. Detta skedde ca 1:46 efter startskottet. Och jag slängde 2 av dem i närhete
Quote from Danny Berg on 5 June 2012, 23:35Jaha, då vet man en skyldig! Hade jag bara fått min saltgurka på Gärdet, shit vilken tvåmilaracerspurt jag säkert hade kunnat göra DÅ... men nu föll ju livsmodet som en sten och så fick jag en så himla dålig tid bara för det... :@
Skämt åsido - jag miss
Jaha, då vet man en skyldig! Hade jag bara fått min saltgurka på Gärdet, shit vilken tvåmilaracerspurt jag säkert hade kunnat göra DÅ... men nu föll ju livsmodet som en sten och så fick jag en så himla dålig tid bara för det... :@
Skämt åsido - jag miss
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 10:34Hm. Låter som ett funktionärsproblem i så fall, om de inte doserar rätt när löparna passerar räcker det givetvis inte.
Hm. Låter som ett funktionärsproblem i så fall, om de inte doserar rätt när löparna passerar räcker det givetvis inte.
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 11:15Mikael: Var vänder man sig om man är sugen att vara farthållare nästa år? Lite bristfällig info angående det på SMs hemsida:)
Mikael: Var vänder man sig om man är sugen att vara farthållare nästa år? Lite bristfällig info angående det på SMs hemsida:)
Quote from Funbeat user on 6 June 2012, 11:45Markus, du får skaffa dig kontakter. Farthålleriet går på rekommendation.
Markus, du får skaffa dig kontakter. Farthålleriet går på rekommendation.