Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 15:19Jag råkade ut för samma sak, skrek och hojtade men han bara talade å talade å talade å talade. 🙂
Jag råkade ut för samma sak, skrek och hojtade men han bara talade å talade å talade å talade. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 15:54Jo men Kristina, dig hejade jag ju på båda gångerna jag sprang förbi Centralen. Håkan, dig missade jag dock helt. Du måste dragit förbi fort.
Jo men Kristina, dig hejade jag ju på båda gångerna jag sprang förbi Centralen. Håkan, dig missade jag dock helt. Du måste dragit förbi fort.
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 16:13Jadå det gjorde du. 🙂 Det var vid Skeppsbron första varvet som du inte hörde mig.
Jadå det gjorde du. 🙂 Det var vid Skeppsbron första varvet som du inte hörde mig.
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 21:53Åh, denna diskussion fick mig till att bli 100% säker på att anmäla mig till både halv o helMaran. Hoppas jag kan haka på en så trevlig farthållare som dig Mikael. En PT varar inte länge för 1000 spänn. Här får jag flera timmars pepp, och dessutom lite pu
Åh, denna diskussion fick mig till att bli 100% säker på att anmäla mig till både halv o helMaran. Hoppas jag kan haka på en så trevlig farthållare som dig Mikael. En PT varar inte länge för 1000 spänn. Här får jag flera timmars pepp, och dessutom lite pu
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 11:08aha Mikael har redan en grupp som ska hänga med honom SM 2013! dags att träna nu enl 4:15 program känner jag 🙂
aha Mikael har redan en grupp som ska hänga med honom SM 2013! dags att träna nu enl 4:15 program känner jag 🙂
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 12:34Jag kan prata jag också, om det är någon som vill springa lite fortare och komma under 4:00 🙂
Jag kan prata jag också, om det är någon som vill springa lite fortare och komma under 4:00 🙂
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 13:11Så gott som samtliga farthållare är personer som det är svårt att få tyst på.
Så gott som samtliga farthållare är personer som det är svårt att få tyst på.
Quote from Danny Berg on 5 June 2012, 13:46Nu ska jag träna mer målmedvetet än någonsin. Mitt tidsmål för Stockholm marathon 2013 ska vara "att hinna fram till saltgurkestationen innan det blir tomt" - jag som längtade så när jag gav mig ut i stormen på Gärdet, och så var de bara slut! Någon som h
Nu ska jag träna mer målmedvetet än någonsin. Mitt tidsmål för Stockholm marathon 2013 ska vara "att hinna fram till saltgurkestationen innan det blir tomt" - jag som längtade så när jag gav mig ut i stormen på Gärdet, och så var de bara slut! Någon som h
Quote from Danny Berg on 5 June 2012, 13:46*dubbelpost*
*dubbelpost*
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 14:07vet ej vad din tid blev Kerstin men det fanns bra med saltgurkor när jag kom till gärdet lugnt 2tim 17 min efter start
vet ej vad din tid blev Kerstin men det fanns bra med saltgurkor när jag kom till gärdet lugnt 2tim 17 min efter start