Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 19:32Vi kan ju tycka vad vi vill om gällande regler. Själv är jag övertygad om att väldigt lite kommer att hända förrän anmälningssiffrorna börjar vika = ekonomin i evenemanget blir exponerad.
Gillar man inte reglerna är det bara att låta bli att anmäla sig.
Vi kan ju tycka vad vi vill om gällande regler. Själv är jag övertygad om att väldigt lite kommer att hända förrän anmälningssiffrorna börjar vika = ekonomin i evenemanget blir exponerad.
Gillar man inte reglerna är det bara att låta bli att anmäla sig.
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 19:53Saras förslag låter väldigt klokt och logiskt.
Att under tex 2 veckor i april kunna byta namn gör det möjligt för de som fått förändrade förutsättningar att sälja sin startplats alternativt köpa en. Men det ger inte den som "äh, jag orkar inte springa p
Saras förslag låter väldigt klokt och logiskt.
Att under tex 2 veckor i april kunna byta namn gör det möjligt för de som fått förändrade förutsättningar att sälja sin startplats alternativt köpa en. Men det ger inte den som "äh, jag orkar inte springa p
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 20:38Haha, begagnad startplats? 😀 Tar man över lappen när vederbörande kommit i mål då eller? 😉
Haha, begagnad startplats? 😀 Tar man över lappen när vederbörande kommit i mål då eller? 😉
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 20:40Från en som inte kommer att starta.
Fel namn, men man sparar 700 kronor!
Från en som inte kommer att starta.
Fel namn, men man sparar 700 kronor!
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 20:44Never ever att jag skulle göra det! Jag vill se mitt namn i resultatlistan! (H:) Även om jag så kom sist 🙂
Never ever att jag skulle göra det! Jag vill se mitt namn i resultatlistan! (H:) Även om jag så kom sist 🙂
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 22:30Namnbytesperiod skulle ju så klart vara bra om det inte medförde färre platser och högre priser..
Namnbytesperiod skulle ju så klart vara bra om det inte medförde färre platser och högre priser..
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 22:40Självklart vill arrangören ha in samma totalsumma, men namnbytesperiod vore bra ÄVEN om det medförde 33% högre priser.
Dels slipper man riskera "pengar i sjön", dels vet arrangören exakt hur många som kommer till start.
Självklart vill arrangören ha in samma totalsumma, men namnbytesperiod vore bra ÄVEN om det medförde 33% högre priser.
Dels slipper man riskera "pengar i sjön", dels vet arrangören exakt hur många som kommer till start.
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 07:53Väldigt många bra synpunkter i den här tråden, framför allt från Sara. Det skulle vara intressant om det finns någon i arrangörsstaben på SM som läser det här och försöker ta lite intryck av vad folket tycker. Eller så läser det bara de argumenten som är
Väldigt många bra synpunkter i den här tråden, framför allt från Sara. Det skulle vara intressant om det finns någon i arrangörsstaben på SM som läser det här och försöker ta lite intryck av vad folket tycker. Eller så läser det bara de argumenten som är
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 08:14BådeSTHLM-marathon, lidingöloppet samt vasaloppet vintertid har jag slutat delta i pga av att de är för dyra. Springer billiga smålopp istället, om jag hittar några, eller ultramaror där man får betydligt mer antal km för pengarna.
Sist jag sprang liding
BådeSTHLM-marathon, lidingöloppet samt vasaloppet vintertid har jag slutat delta i pga av att de är för dyra. Springer billiga smålopp istället, om jag hittar några, eller ultramaror där man får betydligt mer antal km för pengarna.
Sist jag sprang liding
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 08:21Och på ultrorna pratar faktiskt folk med varandra. På de stora loppen springer folk mest i sin egen bubbla, en del verkar nästan sura... Jag har hört fler och fler som börjat tröttna på de stora loppen, just för att det inte alls blir lika familjär stämni
Och på ultrorna pratar faktiskt folk med varandra. På de stora loppen springer folk mest i sin egen bubbla, en del verkar nästan sura... Jag har hört fler och fler som börjat tröttna på de stora loppen, just för att det inte alls blir lika familjär stämni