Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningStockholm Marathon 2013 - 945 kr
You need to log in to create posts and topics.

Själv tycker jag det är obegripligt att man tillåter namnbyte. För mig är en anmälan personlig.

Är det lika obegripligt om vi kallar det ångerrätt?

Tycker inte priset är så farligt med tanke på den enorma org som behövs runt banan....

"När du inte har ångerrätt

Det är viktigt att komma ihåg att ångerrätten inte gäller för alla varor och tjänster. Det finns vissa undantag. För att undantagen ska gälla måste säljaren informera dig om dem både före och efter köp. När du till exempel köpe

Men Magnus bara för att det finns regler kan man väl ifrågasätta dom? Ångerrätten kanske inte gäller men det skulle man kunna ändra på. Det kanske borde gälla?

Jag säger inte att de bryter mot nog regel eller lag eller formellt gör något fel alls som inte tillåter namnbyte - MEN i och med att loppet fulltecknas så länge före det genomförs och så väldigt mycket kan hända på vägen dit så kan jag tycka att det är r

Christer, det är ju ingen som har förvägrat dig rätten att ifrågasätta!

Hur har ni tänkt er med ångerrätt? Som i att köpa en skjorta och lämna tillbaka den 6 månader senare?

Med tanke på kaoset igår som resulterade i undermålig service, depåer o.s.v. så har inte SM klarat av vad de lovar kunden.

Som sagt - att ha ett fönster under ett antal veckor där man får göra namnbyte på startnumret. Som Vätternrundan har exempelvis...