Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 14:14Fanns inte en gurka när jag passerade, utom de som kastats bort och trampats sönder 🙁
Fanns inte en gurka när jag passerade, utom de som kastats bort och trampats sönder 🙁
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 15:04Känner en som faktiskt tog 2 gurkor (H)
Vet inte om han skämdes när jag sa att det fans dom som inte fick någon.
Känner en som faktiskt tog 2 gurkor (H)
Vet inte om han skämdes när jag sa att det fans dom som inte fick någon.
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 15:07Åt han dem var det honom väl unt, men de som tog emot bara för att kasta bort... De kan gott skämmas lite.
Åt han dem var det honom väl unt, men de som tog emot bara för att kasta bort... De kan gott skämmas lite.
Quote from Danny Berg on 5 June 2012, 15:17Ah tack, bara 13 minuter snabbare så hade jag klarat den magiska gurkgränsen alltså... det fixar jag galant nästa år! Känner redan smaken av knaprig gurka mellan tänderna... mums!
Ah tack, bara 13 minuter snabbare så hade jag klarat den magiska gurkgränsen alltså... det fixar jag galant nästa år! Känner redan smaken av knaprig gurka mellan tänderna... mums!
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 15:18Han åt upp båda.
Mer sagt som ett skämt. Klart arrangörerna ska se till att ha tillräckligt med gurkor. Det är ju inte riktigt det dyraste inköpet som dom har.
Han åt upp båda.
Mer sagt som ett skämt. Klart arrangörerna ska se till att ha tillräckligt med gurkor. Det är ju inte riktigt det dyraste inköpet som dom har.
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 15:29Jag avstod min gurkbit. Jag åkte kana förbi den stationen och hade ingen lust att ta bakåtkliv.
Jag avstod min gurkbit. Jag åkte kana förbi den stationen och hade ingen lust att ta bakåtkliv.
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 15:53Brukar vatten och sportdryck också ta slut eller är det bara gurkorna och bananerna? (Bra att veta om man ska satsa på vätskebälte om man räknar med att springa på 5-6h.)
Såg förresten bananerna som delades ut efter målgång, de var nog de grönaste jag se
Brukar vatten och sportdryck också ta slut eller är det bara gurkorna och bananerna? (Bra att veta om man ska satsa på vätskebälte om man räknar med att springa på 5-6h.)
Såg förresten bananerna som delades ut efter målgång, de var nog de grönaste jag se
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 16:01Jag avstod gurkan också men tog av buljongen istället.
Jag avstod gurkan också men tog av buljongen istället.
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 16:38Bananen ligger kvar på bordet här hemma, den är fortfarande rätt grön. Jag begriper inte hur de inbillade sig att den skulle vara ätbar i lördags? 🙂
Bananen ligger kvar på bordet här hemma, den är fortfarande rätt grön. Jag begriper inte hur de inbillade sig att den skulle vara ätbar i lördags? 🙂
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 17:18Jag har för mig att muggarna har tagit slut någon gång, eller var det ett annat lopp.
Jag har för mig att muggarna har tagit slut någon gång, eller var det ett annat lopp.