Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningStockholm Marathon II
You need to log in to create posts and topics.

Är så stolt att ha klarat av min första mara! Det blev 3:31:11 efter en mardröm sista 12 km. Jag gick ut alldeles för hårt med 1:39:45 första halvan. Orutin kanske, värmen tog nog mycket kraft också. Kul att få så mycket stöd från publiken, vänner och här

Grattis alla som spände bågen och gav sig ut idag.

Sprang på 3.33 och fick placering 1532 och det är jag galet nöjd med. Nytt mararekord med 27 minuter. Säsongen har varit lite motig och jag trodde att 3:45 var mer min nivå. Kul! Lyckades prestera ett br

Jag som fruktat värmen så, och som faktiskt höll på att bli helknäckt de första 5km av värmen tuffade på med god farthållarhjälp av min löparkompis som sprang sin 19.e mara. Hon höll ett perfekt tempo hela vägen och jag har nog aldrig varit så trött som n

Grattis till alla som sprungit idag (igår) 🙂

Roligt att det gått bra för er - själv fick jag såinih-vete ont i benen ung efter första varvet så andra blev en plåga - 1 timme sämre än planerat 🙁 Jag var inte ens trött i mål - men hade ont!

Ska börja med 100m istället! 🙂

Aj Christer, men du fick en finisher-tröja i alla fall?
Värken lär ju gå över iaf, fast äran har du ju kvar!

Jo, jag vet - men jag undrar lite varför benen svek mig!

Grattis alla som kom i mål!! Härliga tider ser en del ut att ha gjort också.

För mig gick det inte alls bra, men jag kom mig i mål på 5:20. Jag fick också ont i benen och hade svårt att springa därför. Inte helt trött i mål, bara ont.

Dessutom hade puls

Bra jobbat iaf - jag vet hur det känns 🙂

Ett jättestort grattis till alla! (t+) Är superimponerad över prestationerna, och i en sån värme dessutom...