Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 19:40Hej hoppas att det har gått bra för er. För mig gick det så där, fick kramper i magen efter ca 23km, tror att det beror på sportdrycken, tog för mycket av den varan för min mage, men kämpade mig i mål på 3:57, trots allt under de 4h som jag hade som mål.
Hej hoppas att det har gått bra för er. För mig gick det så där, fick kramper i magen efter ca 23km, tror att det beror på sportdrycken, tog för mycket av den varan för min mage, men kämpade mig i mål på 3:57, trots allt under de 4h som jag hade som mål.
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 19:59Gissa vem som har tresiffrigt startnummer nästa år! 😀
I den preliminära resultatlistan klämde jag mig in bland de tusen bästa med 11 sekunders marginal. Nytt marapers med nästan 13 minuter blev det också. Nu är det dags för bad och pizza.
Gissa vem som har tresiffrigt startnummer nästa år! 😀
I den preliminära resultatlistan klämde jag mig in bland de tusen bästa med 11 sekunders marginal. Nytt marapers med nästan 13 minuter blev det också. Nu är det dags för bad och pizza.
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 20:16GRATTIS Pontus
Otroligt strong jobbat. Tycker att du är värd att ta en pilsner til Pizzan denna gång (H)
GRATTIS Pontus
Otroligt strong jobbat. Tycker att du är värd att ta en pilsner til Pizzan denna gång (H)
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 21:24Grattis till alla som kom i mål, ni är alla vinnare oavsett tid. 🙂
Grattis till alla som kom i mål, ni är alla vinnare oavsett tid. 🙂
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 21:27Nu är jag hemma. 4:09:33 sprang jag på och jag är väldigt nöjd. 🙂 Beslöt mig tidigt i loppet för att låta vätskekontrollerna ta tid och pinna på emellan. Släppte farthållaren som inte stannade vid vätskekontrollerna och sprang på känsla istället. Klocka
Nu är jag hemma. 4:09:33 sprang jag på och jag är väldigt nöjd. 🙂 Beslöt mig tidigt i loppet för att låta vätskekontrollerna ta tid och pinna på emellan. Släppte farthållaren som inte stannade vid vätskekontrollerna och sprang på känsla istället. Klocka
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 21:30du pilade förbi mig i en sån fart att jag inte han ropa åt dig fia-lotta. och det va på varv två
du pilade förbi mig i en sån fart att jag inte han ropa åt dig fia-lotta. och det va på varv två
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 21:33Attans då. Och ändå kikade jag efter dig, fast kanske mer varv 1, när jag kom förbi på andra varvet hade jag nog blivit lite "introvert". 🙂
Attans då. Och ändå kikade jag efter dig, fast kanske mer varv 1, när jag kom förbi på andra varvet hade jag nog blivit lite "introvert". 🙂
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 21:33Bra jobbat Pontus och övriga!
Det var min första mara. Fantastiskt roligt i lite drygt 3 mil men jösses vad tungt det var på norrmälarstrand andra varvet. Nåväl, nöjd att jag kom i mål utan att behöva gå (förutom vid ett par vätskestationer).
4.23, inte
Bra jobbat Pontus och övriga!
Det var min första mara. Fantastiskt roligt i lite drygt 3 mil men jösses vad tungt det var på norrmälarstrand andra varvet. Nåväl, nöjd att jag kom i mål utan att behöva gå (förutom vid ett par vätskestationer).
4.23, inte
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 21:36jättesvårt att hitta folk.
såg jonas ljung, men det va lätt han kom susandes i ensamt majestät på andra varvet.
skrämde livet ur ett halvdussin kolegor då jag tog i för mina lungors fulla kraft i ett: "kom igen jonas"
tydligen ont om gastande massörer.
me
jättesvårt att hitta folk.
såg jonas ljung, men det va lätt han kom susandes i ensamt majestät på andra varvet.
skrämde livet ur ett halvdussin kolegor då jag tog i för mina lungors fulla kraft i ett: "kom igen jonas"
tydligen ont om gastande massörer.
me
Quote from Funbeat user on 31 May 2008, 21:38Mattias: Jag håller med dej - det gick väldigt lätt där idag. Berodde nog på publiken. 🙂 Såg du dom två söta småtjejerna som hade dragit ut en slang från tomten och sprutade vatten på oss? 🙂
För övrigt såg jag flera stycken som låg bredvid banan och
Mattias: Jag håller med dej - det gick väldigt lätt där idag. Berodde nog på publiken. 🙂 Såg du dom två söta småtjejerna som hade dragit ut en slang från tomten och sprutade vatten på oss? 🙂
För övrigt såg jag flera stycken som låg bredvid banan och